wtorek, 8 stycznia 2013

Pierwsze kosmetyczne zakupy w tym roku

Cześć wszystkim!
Wracając dziś z pracy zaszłam do rossmana i oto co zakupiłam:



  • preparat do intensywnej pielęgnacji włosów z wysokoodżywczą proteiną z pszenicy i pantenolem, Isana 8,49zł - jutro zastosuję w roli odżywki - zobaczymy jak sprawdzi się na moich włosach 
Aktualizacja: tak myślałam, że była na nią promocja, ale na rachunku widniało 8,49zł, więc poszłam następnego dnia do rossmana upewnić się, że mi się nie pomyliło i zgłosić problem. Na szczęście oddali mi różnicę, jeśli więc zdarzy Wam się taka sytuacja warto wrócić i wyjaśnić sprawę!
  • olejek do pielęgnacji ciała dla kobiet w ciąży, Babydream fur Mama 11,99zł - będę stosować po kąpieli na całe ciało, a także olejować nim włosy. Szukałam olejku Alterry, ale niestety znów go nie ma! Muszę poszukać w innych rossmanach... Nie rozumiem czemu są ciągłe problemy z tym olejkiem i wogóle produktami Alterry - mogliby więcej zamawiać skoro dobrze się sprzedają :)
  • żel pod prysznic z ekstraktem z jedwabiu, Isana w promocji 2,99zł - niestety ma sls, ale jeśli chodzi o żele pod prysznic to ciężko mi się myć czymś co się nie pieni
  • krem pod oczy i na powieki, Herbal Garden, w promocji 6,39zł - z tego też powodu wrzuciłam go do koszyka, choć szukałam Alterry bo też miał być w promocji, ale niestety ani widu ani słychu:( 
  • regenerująca błyskawiczna maseczka żelowa z kwasem hialuronowym i komórkami macierzystymi (trochę dziwnie to brzmi), Eveline 3,69zł - myślałam, że jest w promocji za 1,79zł a pewnie to odnosiło się do innego produktu... choć jeszcze to sprawdzę! 
Aktualizacja: rzeczywiście była promocja - zgłosiłam kasjerce i bez problemu oddali mi różnicę.
  • delikatny drobnoziarnisty peeling do twarzy Q10 plus, Eveline w promocji 1,79zł
  • żabki/motylki, For your Beauty 2,99zł - mam nadzieję, że ułatwią zrobienie i utrzymanie koczka
  • pasta do zębów blend-a-med PRO-EXPERT, w promocji 5,99zł - od dłuższego czasu używam tylko blend-a-med i jestem zadowolona
To tyle, zobaczymy jak sprawdzą się zakupione produkty. 
A jak u Was wygląda zakupowo - kosmetyczny początek roku?


7 komentarzy:

  1. Ta maska do włosów mnie kusi. Dodaj sobie cos takiego jak obserwatorzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za podpowiedź - dopiero się wdrażam:) Co do maski napiszę za jakiś czas jak u mnie działa. Teraz mam jakiś przesusz na który nawet żel lniany nie pomaga:(

      Usuń
  2. jestem ciekawa tego kremu, muszę nawilżyć skórę pod oczami, też bezskutecznie polowałam na alterrę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety po dwóch użyciach nie polecam - ma bardzo rzadką konsystencję i słabo nawilża. Postanawiam, że nie kupię już nic bez przeczytania opinii na KWC:)

      Usuń
  3. dobre zakupy zawsze spoko :DD

    zapraszam na mojego początkującego włosowego bloga, a jak Ci się
    spodoba to zachęcam do komentowania/obserwowania.
    http://kosmetyczkapelaski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Posiadam ten olejek babydream fur mama, ale coś mi się nie zgadza - zmienili opakowania? Moje jest całe różowe. Ciekawa jestem czy nie kombinowali przy składzie, bo był genialny ;c
    A olejków Alterry również nie mogę dostać, pytałam w dwóch Rossmanach, w jednym pani spojrzała na mnie jak na kosmitę i oznajmiła że czegoś takiego to oni nigdy nie mieli i nie sprzedają (?).

    P.S: Weryfikacja obrazkowa utrudnia nieco dodawanie komentarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co widzę to skład jest identyczny z tym podanym na KWC. Balsam do kąpieli Babydream też ma teraz takie opakowanie. Olejek Alterra widziałam w jednym rossmanie, ale tylko wersję z papają i w cenie 17,99 bodajże, ale jest z pompką. Na razie jednak stwierdziłam, że zużyję oliwkę BD. Już usunęłam tą opcję weryfikacji obrazkowej - była ustawiona standardowo. Dziękuję:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...