niedziela, 25 sierpnia 2013

Powrót do blogowania i biały makijaż na powitanie


Witam wszystkich bardzo gorąco po wakacyjnej przerwie! Mam nadzieje, że ktoś choć troszkę za mną tęsknił... :)

Z wyjazdu wróciłam już tydzień temu, ale powrót do rzeczywistości był bardzo trudny - dlatego też nie udało mi się nic wcześniej napisać. Ale dzisiaj postanowiłam, że koniecznie muszę zacząć nadrabiać zaległości na blogu i oto jestem:)

Na powitanie mam dla Was piękny makijaż w odcieniach bieli. Jest to jeden z trendów w makijażu na jesień-zimę 2013/2014.
Mnie zauroczył efektem oraz prostotą wykonania.
Zresztą same zobaczcie:









Jak Wam się podoba?
Jeśli chciałybyście, żebym napisała krok po kroku jak go wykonać to napiszcie w komentarzach. 
Może uda mi się nakręcić filmik.
Pozdrawiam :)

20 komentarzy:

  1. tęskniliśmy, tęskniliśmy :)
    aż mnie zaciekawiłaś trendami w makijażu aż zerknę co tam ciekawego wymyślili ;) biel na powiekach pięknie się komponuje z ustami :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. W tym makijażu chodzi o subtelność, dlatego oczy podkreślone są delikatnie:)

      Usuń
  3. Witamy z powrotem :D Makijaż ładny :) Lubie biel na oczach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny makijaż. delikatny o to chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku <3 jesteś piękna! Przypominasz mi odrobinę Margaery Tyrell z Gry o Tron ... :D dopisałam do akcji Twojego bloga, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dziękuję:) Miło usłyszeć taki komplement;)

      Usuń
  6. Jak dobrze, że wróciłaś :) a w białym makijażu Ci bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...