niedziela, 18 maja 2014

Kulinarna niedziela: kasza jaglana z jarmużem i suszonymi pomidorami

Pod moim przepisem na chipsy z jarmużu pisaliście, że macie problem ze zdobyciem jarmużu. Otóż mam dla Was dobrą wiadomość - jest w biedronce! Robiąc w piątek zakupy złapałam za paczkę będąc pewna, że wyciągam szpinak, albo rukolę, a tu niespodzianka: jarmuż :) 

Dlatego też dzisiaj zapraszam na przepis z tym zdrowym i smacznym zielskiem ;)

Kasza jaglana z jarmużem i suszonymi pomidorami 



Inspiracja pochodzi z tego bloga. Ja nie dodawałam parmezanu, ale za to dołożyłam później trochę mozzarelki na wierzch, bo czegoś mi brakowało.
Zamiast makaronu jarmuż podałam z kaszą jaglaną.

Nie będę pisać, że to pyszne danie - sami się przekonajcie! :)
Miłego tygodnia!


13 komentarzy:

  1. z jarmużem jeszcze nie jadłam, dzięki za pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. smacznie wygląda, moja mama zasiała w swoim ogródku jarmuż. nigdy nie jadłam tej rośliny, na pewno trochę poeksperymentuję

    OdpowiedzUsuń
  3. zapisałam sobie do sprawdzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jest we wszystkich biedronkach :)

      Usuń
  4. W Biedronce?! Kurde ja dzisiaj wpadłam tam po kiełki, ale tylko je capnęłam :/ Za późno przeczytałam Twój wpis, bo w przeciwnym razie też poszukałabym tego jarmużu :( Tez mam problem z jego znalezieniem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie jadłam ale jak mówiż że jest w biedronce to musze go wypatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...