niedziela, 16 marca 2014

Kulinarna niedziela: masło z nerkowców z cynamonem

Muszę się Wam pochwalić! Spełniłam swoje marzenie! Zrobiłam pierwsze własne masło z orzechów! :D
Idealna konsystencja, bez konserwantów, w dodatku niebo w gębie!

Wszystko dzięki zakupowi nowego blendera :) Tyle radości nie sprawił mi dawno żaden zakup ;) Chyba jestem prawdziwą kucharą!

To teraz efekty:


                                Wybaczcie ten 2013, ale drukując etykietę nie zauważyłam, że coś jest nie tak ;)

Po ten przepis (i nie tylko) odsyłam do Jadłonomii, nic w nim nie zmieniałam, więc bez sensu byłoby go tu przeklejać. Mogę jedynie dodać, że użyłam nerkowców z rossmanna.

Jeśli tylko macie sprzęt, który pozwala na zrobienie takiego masełka to jak najbardziej polecam!
Już mam w planach masło migdałowe i kokosowe!

15 komentarzy:

  1. Masło koksowe bym zjadła :D nerkowca nigdy nie próbowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dawna się przymierzam doc zrobienia domowego masła orzechowego bo ostatnio szybko mi ubywa :D Super za całokształt :)Słoiczek ubrany jest przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam masło orzechowe! na pewno wypróbuję takie z nerkowca :3

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie próbowałam takiego masła z nerkowców, ale chętnie bym sie skusiła :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale pięknie opakowałaś! możesz otwierać własną produkcję; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo a ja właśnie pokonałam paczkę nerkowców i nawet nie pomyślałam, żeby z nich mało zrobić. Sklepowych nie dzierżę, ale takie mogłoby mi zasmakować. Zwłaszcza, że z moich ulubionych orzechów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda apetycznie i pewnie świetnie smakuje :) będę musiała spróbować przepisu!

    OdpowiedzUsuń
  8. No super i jak pięknie zapakowane ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne opakowanie :) mój mąż nie lubi maseł orzechowych, ale jakbym mu zrobiła taką niespodziankę- to może by się przekonał?

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda obłędnie - domyślam się, że smakuje jeszcze lepiej.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...