sobota, 4 października 2014

Makijaż w odcieniach szarości

Wybaczcie moją nieobecność na blogu, ostatni czas nie sprzyja jakoś mojemu pisaniu. Obiecuję poprawę :)

Ale za to udzielam się na INSTAGRAMIE - jeśli jeszcze mnie tam nie obserwujecie to serdecznie zapraszam :)


Dziś szykując się do wyjścia stwierdziłam, że zrobię bardziej wyjściowy makijaż, żebym mogła się z Wami nim podzielić.
Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu. Tym razem naszło mnie na odcienie szarości.




Wykonanie jest bardzo proste, opiera się na mocniejszym podkreśleniu zewnętrznego kącika oka i roztarciu cienia na linii załamania powieki. Na resztę powieki nałożyłam jasny cień i rozświetliłam wewnętrzny kącik oka.
Makijaż nie jest mocny, ale jednocześnie otwiera i podkreśla oko.
Można oczywiście dodać kreskę, wtedy będzie bardziej odpowiedni na wieczór.

A użyte produkty to:

Twarz: 
- podkład Bell BB Cream 011, 
- puder Bell Transparent Matte Finish, 
- bronzer W7 Honolulu,

Oczy:
- zewnętrzny kącik: podwójny cień Bell fashion&pearly nr 601 (ciemniejszy) + paletka Astor 550 Sunny Shiny (najciemniejszy),
- reszta powieki: cień Pierre Rene 40 nude,
- wewnętrzny kącik: paletka Astor 550 Sunny Shiny  (najjaśniejszy),
- tusz do rzęs Maybelline Colossal Volum 100% black

Brwi: paletka Catrice eyebrow set

Usta: błyszczyk Wibo Lip Sensation, jasny róż- chyba nr 2 - napis się starł.


Jutro obiecuję dodać jakiś przepis! Miłej niedzieli :)


12 komentarzy:

  1. Śliczny makijaż, śliczna buźka. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosto i w dodatku bardzo efektownie ;)
    Lubię to!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosto i elegancko :) Piękna koszula! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny makijaż :) Bardzo podoba mi się kolorystycznie, szczególnie z tak delikatnymi ustami.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny makijaż! Widzę, że tak jak ja jesteś fanką podkładów i pudrów od Bella;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubiłam ten BB od Bell, ale teraz na 1 miejscu jest CC od Bourjois :)

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...