czwartek, 10 października 2013

Hasełka od wujaszka google ;)




Ciekawi Was jak ktoś trafił na Waszego bloga?
Muszę przyznać, że niektóre hasła, które podajecie są dość interesujące ;))
Z ciekawości zajrzałam do swojej statystyki, ale niestety (albo stety) nie ma u mnie takich perełek.
Najczęściej wyszukiwano efektów picia siemienia lnianego, toniku z kozieradki i lakieru do paznokci z efektem piasku.

Ale ale... znalazło się kilka bliżej nieokreślonych zjawisk :) Otóż może poradzicie coś na:

- picie siemia efekty
- siemie liniane efekty
- jak łatwo rozsmarować masło shea
- odpowiednik kremu

Ciekawa jestem Waszych porad :) I jakie ostatnio hasła Was zdziwiły ?

14 komentarzy:

  1. Mnie to nie dziwi, nawet powiem ze nie wynika rowniez z głupoty uzytkownikow a to dlatego ze kazdy wie ze Google wie lepiej :P tez czasami robie literowki ktorych nie poprawiam (dosyc szybko pisze a nagrzany laptop nie zawsze nadąża) bo wyszukiwarka sama "poprawi" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym wypadku google podpowiada lniane, więc ktoś musiał sam wpisać liniane... A w tym kontekście to dość śmieszne, bo kojarzy się z linieniem psa czy jakiegoś innego zwierzęcia:) A jak wiadomo siemię właśnie pije się m.in. na wypadanie włosów...;) Dlatego też uznałam to za ciekawe hasełko! A z tego co widzę to jak wpisuję w google picie sie.. to też podpowiada siemienia, a nie siemia, więc tu też ktoś sam musiał tak wpisać:)

      Usuń
    2. Jednak wujek Google nie wie wszystkiego :D kiedyś na jednym z blogów trafiłam na wpis odnośnie ratowania cieni do powiek i padło tam słowo "szczykawka", z wrażenia zaplułam monitor! chciałam sprawdzic czy Google poprawi na "strzykawka" a tu dupa :D Google nie wie jednak wszystkiego

      Usuń
  2. hihi smieszne co czasem ludzie potrafia wpisac w wyszuukiwarke :)

    co powiesz na wzajemna obserwacje? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie szykuję się na przygotowanie podobnego posta. Znalazłam kilka naprawdę śmiesznych haseł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. może to 'siemia' jest takim skrótem myślowym od siemienia xd zabawne ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. polecam, na pewno wyjdzie Ci na zdrowie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na mojego bloga też ludzie wchodzą z różnych haseł, najczęściej gdy szukają listów i pocztówek więc nic dziwnego w tym nie widzę, bo dość często je pokazuję. Ale na niektóre blogach rzeczywiście można znaleźć cuda, jeśli chodzi o to jak inni trafiają na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hahaha picie siemia mnie rozwaliło :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję za zaproszenie:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...