niedziela, 20 października 2013

DIY: jesienna kompozycja

Mamy piękną polską złotą jesień, która zachęca nas do spacerów. Z takiego spaceru żal nie przynieść pamiątek z których możemy zrobić taką oto kompozycję:



Taka kompozycja może nam świetnie służyć jako baza pod świeczkę/kominek. To który wosk wybieracie?



 Ja wybrałam waikiki melon, który otulił mnie swym egzotycznym aromatem i choć kompozycja jesienna to przeniosłam się na chwilę na plażę.



Zrobiłyście już swoje kompozycje? Pochwalcie się!
Pozdrawiam :)

33 komentarze:

  1. Mam zamiar zrobic dekoracje z dyni na halloween - kiedys robilam wiec wiem ze to nie takie trudne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że nie jest trudne, wystarczy mieć wizję :)

      Usuń
  2. Ostatnio oglądałam te woski do kupienia i strasznie mnie korci żeby jakieś kupić ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że na kilka warto się skusić ;)

      Usuń
    2. postanowiłam, że kupię początkowo jakieś 2-3 zapachy, a potem będę najwyżej się wzbogacać o kolejne :)

      Usuń
  3. och przecudownie to wygląda!

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie bomba :D. Ja kilkakrotnie zabierałam się za zrobienie takiego stroika, ale jakoś mam chyba za małą motywację ;/.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy, że uzbierasz trochę pięknych liści i dodatków, a reszta sama przyjdzie:)

      Usuń
  5. pieknie! u mnie lasów mało, to ani liści ani kasztanów nie widuję zbyt często :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie jest niestety mały wybór wosków, ale i tak je kocham:) Zapachów które tu masz w Bydgoszczy nie widziałam. Stroik ładny, niestety mój kot lubi sobie takie roślinne elementy "zaznaczyć" więc zostaje mi napawanie się naturą na spacerach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam problem z wyborem wosków :) Natura na spacerach i tak wygląda ładniej, więc nie ma co żałować;)

      Usuń
  7. wow super ;) kocham takie kompozycje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie czekam z takimi kompozycjami jak mi Don Filipko podrośnie ;) Narazie jego małe, wszystko chcące łapki są zbyt destrukcyjne ;) No i wszystko ląduje w buzi, więc odpada :P
    Ale cały czas rozkminiam te woski zapachowe... to naprawdę taka frajda? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woski są fajne, naprawdę pachną - nie jak większość świec zapachowych, więc myślę, że warto się skusić:)

      Usuń
  9. Bardzo mi się podoba Twoja kompozycja, jest taka klimatyczna. I cieszę się, ze wzięłaś udział w konkursie.

    OdpowiedzUsuń
  10. po prostu pięknie to stworzyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale świetny pomysł! Też muszę koniecznie zrobić. Aa i zauroczył mnie kominek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób koniecznie! I się pochwal:) Kominek jest nieco za mały i trochę już osmolony - szukam czegoś większego, ale fakt - ten jest klimatyczny:)

      Usuń
  12. świetna :) u mnie jak zawsze będzie z resztek choinki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Już spory czas temu były te szampony, odżywki oraz te olejki, ale dziś byłam w Biedro i właśnie zakupiłam balsam do włosów Argan Oil więc może się uchowały jeszcze olejki.
    z tego co pamiętam były 3 rodzaje: cynamon & karmel, liczi & rambutan, brzoskwinia & mango i wiśnia & porzeczka.
    zobacz u siebie w jakiejś a może będzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Może jeszcze znajdę, szkoda, że nie mają ich na stałe w asortymencie.

      Usuń
  14. ładna kompozycja, kominek też fajny :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...