poniedziałek, 22 grudnia 2014

Wymianka Mikołajkowa

Co prawda od Mikołajek już trochę czasu minęło, ale nie pochwaliłam się przesyłką jaką dostałam od
Justyny w związku z Wymianką Mikołajkową, którą organizowała Mylcia.

Nadrabiam zaległości i oto co zawierała moja paczuszka - niespodzianka:


Bransoletki to prezent jak najbardziej trafiony, tego nigdy dość :)
A cudny aniołek już znalazł swoje miejsce i razem z moją własną 'cotton ball' tworzą zgrany duet :)


Bardzo dziękuję Justynie za prezent, a Mylci za pomysł i organizację. Naprawdę fajnie było oczekiwać niespodzianki :)

Moja paczuszka do malwinkasss przebyła długą drogę, ale na szczęście dotarła cała i na czas :)

22 komentarze:

  1. Ale cudny aniołek... i bransoletki jakie fajne :)
    Cieszę się, że podobała się akcja :) Zapraszam ponownie za rok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł z tą wymianą! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uf. Ja się już bałam, że Poczta dała ciała.

    Cieszę się, że się podobają :)

    Wszystkiego dobrego na Święta!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniołek wygląda cudownie!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...