piątek, 21 listopada 2014

Noworoczne spotkanie blogerek urodowych w Warszawie - styczeń 2015

Z radością pragnę ogłosić, że razem z Moniką z bloga Blonde-Bangs organizujemy spotkanie blogerek!



Spotkanie odbędzie się 24 stycznia 2015 roku.

Planujemy je w jakiejś przytulnej kawiarni lub restauracji w centrum Warszawy. Ze względu na to, by osoby, które przyjadą specjalnie na spotkanie miały lepszy dojazd z Dworca Centralnego.

Przewidujemy 10-12 miejsc. Nie będziemy dyskryminować osób z innych miejsc Polski.

Jeśli chcecie wziąć udział wystarczy, że napiszecie swoje imię i nazwisko, wiek oraz adres bloga.
Możecie się z nami kontaktować za pomocą poniższych adresów:

blondebangs@wp.pl
blog@donnalavita.pl

Zgłoszenia przyjmujemy do 22 grudnia 2014 roku.

Końcową listę osób podamy 29 grudnia 2014 roku.
Wybrane osoby otrzymają maila ze szczegółami spotkania.

Bardzo się cieszę, że będę mogła poznać nowe osoby! Zgłaszajcie się! I do zobaczenia :)

17 komentarzy:

  1. Zgłosiłam się już u Blonde~bangs :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bawcie się dobrze! Ja mam za daleko do Warszawy, ale szykuję się już na jedno spotkanie w tą niedzielę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog :) zapraszam do siebie w wolnej chwili ;)
    http://blogowszystkimevi.bloog.pl

    Do wawy mam daleko ;( a szkoda :( ale Wy bawcie się dobrze :) Udanego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz odległość nie jest takim dużym problemem ;) Dzięki, będziemy :)

      Usuń
  4. Wiem, że rozmawialysmy na temat spotkania dziś, ale zostawiam też ślad zainteresowania nim w postaci oficjalnego komentarza.;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, ale super:) akurat w moje 24 urodziny :D zgłosiłabym się, ale nie wiem, czy mój chłopak czego nie planuje w tym terminie :) organizacja spotkania to odpowiedzialność, a z drugiej strony dużaaaa satysfakcja, życzę Wam powodzenia! Na pewno będzie świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. UUuuu... szkoda,że nie wiedziałm o tym wcześniej, chetnie bym się zgłosiła, osttanio mma problemy z kontem googli i nie dostaje wszystkich powiadomień - dlatego też zmieniłam @ o własnie ! zaspamowali mi skrzynke pocztową , więc zmieniłam @ przez co moje konto google + musiało zostac przeniesione na inny adres, teraz musze komentować z niego :) jesli znajdziesz chwilę i nadal będziesz chciała mieć mnie w obserwowanych to zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj szkoda, że się nie zgłosiłaś. Ale może będzie inna okazja, żeby się spotkać :)

      Usuń
  7. Powinno odbywać się więcej takich imprez...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...