piątek, 14 czerwca 2013

Kino tylko dla Kobiet!

To będzie baaardzo spóźniony post, za co z góry przepraszam. Ale temat jest cały czas aktualny, więc postanowiłam do niego wrócić.

Mówi Wam coś "Kino Kobiet"? Otóż jest to specjalny projekt skierowany właśnie do kobiet, organizowany przez sieć kin Helios (w Warszawie Kino Femina), gdzie oprócz seansu jest mnóstwo ciekawych atrakcji. Zarówno film jak i atrakcje są ukierunkowane tylko i wyłącznie na nas - kobietach :)

Jest to świetny pomysł na wyjście z mamą, siostrą, przyjaciółką - na pewno spędzicie super babski wieczór!
Kino Kobiet odbywa się raz w miesiącu - ja byłam 17.04. W maju nie mogłam być bo mieliśmy wesele, ale na czerwcowy seans, który odbędzie się 24.06 chętnie bym się wybrała, jeśli tylko ktoś się do mnie przyłączy?! Zachęcam!

Dla zachęty wklejam zdjęcia (niestety było dość ciemno, więc zdjęcia są jakie są).


Można było skorzystać z makijażu u konsultantki Avon:


Oto rezultat - dowiedziałam się, że mam oczy idealne do malowania, bo w kształcie migdała:) A najlepsze było to, że byłam pewna, że mam piwne oczy, a okazało się, że bliżej im do zielonych! Heh:)



Był stoliczek ploteczkarni (swoją drogą w najbliższym czasie opowiem historię z nimi związaną)

Kto by przypuszczał, że takie cudowności są zrobione z gazet! Pani cierpliwie tłumaczyła co i jak. Zachęcam do odwiedzin jej bloga http://moikropka.blogspot.com/

Dla relaksu masaż:

Ale i tak największa kolejka była do darmowej kawy :)

Przed seansem było mnóstwo konkursów:

Do domu nie wróciłam z pustymi rękami:


Byłyście już na Kinie Kobiet?
Macie ochotę?

14 komentarzy:

  1. Fajne takie coś ale ja nie mam czegoś takiego u siebie :( Nie mamy kina Helios :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda:( Ale może otworzą, wiem, że planują inne miasta:)

      Usuń
  2. Kurczę - bardzo fajny pomysł.
    Tak sobie myślę, że może on być inspiracją też dla innych kin.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To byłby dobry pomysł:)

      Usuń
    2. może zarzucę pomysł u siebie w MDK, gdzie mamy jedno z kin, a że znam tam kilka osób, to może mi się uda;)

      Usuń
    3. Fajnie, napisz czy Ci się udało:)

      Usuń
  3. Mnie to by interesowało przede wszystkim co tam grają ;) Generalnie brzmii ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że film jest istotny, ale w Kinie Kobiet bardziej chodzi o zabawę:)

      Usuń
  4. Rozumiem, że zdjęcia są z Kina Feminy? Musze się tam przejść :). Wiem jeszcze, że coś tego typu jest organizowane w Cinema City:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to Femina:) Ooo nie słyszałam, że w Cinema też takie coś organizują.

      Usuń
  5. Mi niestety zawsze termin nie pasował, a teraz to już w ogóle gucio z racji na wyprowadzkę, ale może jeszcze kiedyś mi się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne są takie akcje, u mnie też od czasu do czasu są organizowane, ale jakoś zawsze przegapię termin ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...