niedziela, 23 czerwca 2013

Samsung Irena Women's Run - bieg kobiet pod patronatem Ireny Szewińskiej

Przepraszam za ciszę na blogu, ale przez ostatni tydzień wieczory upłynęły mi na wzmożonych przygotowaniach do biegu Samsung Irena Women's Run, który odbył się dziś!

Nawet nie wiecie jaka jestem szczęśliwa! Były pewne obawy czy bieg się odbędzie, bo od rana strasznie padał deszcz i była burza - na szczęście organizatorzy imprezy nie odwołali, a niebo przed biegiem pięknie się rozpogodziło - co sprawiło, że nie były to łatwe warunki do biegania, ale i tak lepsze niż ulewa :)
Pierwszy raz brałam udział w biegu ulicznym i muszę Wam powiedzieć, że satysfakcja jest ogromna!
Pobiłam swój rekord (29,53) co wynagrodziło moje wysiłki :)





Impreza była wspaniała, atmosfera jaka towarzyszyła przygotowaniu do biegu jak i samemu biegowi była naprawdę świetna! Polecam wszystkim!

Zapraszam do poczytania i pooglądania:
https://www.facebook.com/BiegKobiet
http://biegkobiet.pl/

i do zobaczenia za rok!


Biegacie? Macie zamiar? 
Ja jeszcze kilka lat temu do biegania byłam nastawiona jak pies do jeża, więc jestem żywym przykładem, że można to polubić, a wręcz się uzależnić! (w pozytywnym tego słowa znaczeniu).


16 komentarzy:

  1. Fajnie się składa bo właśnie wróciłam, dopiero zaczynam biegać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie za bardzo mam kondycję do biegania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. głupia wymówka :D ja biegałam dopóki nie przypłaciłam zdrowiem :)

      Usuń
    2. Kondycję dopiero się wyrabia:) Nie dobrze, że przypłaciłaś zdrowiem - ale to tylko przez bieganie?

      Usuń
  3. super ja to bym w życiu nie przebiegła ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przebiegłabyś! Tylko musiałabyś zacząć od mniejszych dystansów:)

      Usuń
  4. Gratulacje dla Ciebie;)
    a ja nie biegam, bo nie lubię;D
    zapraszam do mnie na rozdanie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. WoW Podziwiam i gratuluję! Nie wiem czy ja bym dała rade w takim piegu :)
    ale fajna sprawa :) Z przyjemnością obserwuję i lajkuje na Fb :) Zapraszam do wzięcia udziału w moim rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łatwo nie było, ale trochę treningu i dałabyś radę:)

      Usuń
  6. ja niestety jestem kiepska w bieganiu:(

    OdpowiedzUsuń
  7. hej, dzięki za odwiedziny:) dodaję do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  8. If you would like to get a great deal from this post then youu have to apply sich methods to
    your won website.

    my web blog; million contact ()

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...