niedziela, 2 czerwca 2013

Moja weekendowa pielęgnacja + sonda

Jak to na weekend przystało trzeba odpocząć - zregenerować siły i ciało. Dlatego postawiłam dziś na zabiegi pielęgnacyjne, które pomogły mi w osiągnięciu relaksu i regeneracji :)

Rozpoczęłam się od włosów, które najpierw oczyściłam szamponem Barwy ze skrzypem polnym,


następnie na skalp nałożyłam maseczkę drożdżową Babuszki Agafii, a na całość włosów wymieszane maseczki:
- Ziaja, intensywne wygładzanie
- Serical, Crema al Latte
- Babuszka Agafia, balsam na kwiatowym propolisie

Włosy zawinęłam w koczek i schowałam pod czepek.

Oczywiście nie mogło zabraknąć relaksującej kąpieli pełnej piany, dzięki płynowi do kąpieli (który jest tak ogromny, że nie mogę go zużyć).
Po wyjściu z wanny na jeszcze wilgotne ciało użyłam olejku Alterry, który w przeciwieństwie do płynu skończył się bardzo szybko nad czym ogromnie ubolewam :(


Na koniec zajęłam się twarzą:
Po oczyszczeniu i pilingu mydełkiem Aleppo (zdobyłam je dzięki wymiance z Meenthe) zmieszanym z korundem kosmetycznym przetarłam twarz hydrolatem oczarowym i nałożyłam maseczkę glinkową Best firmy Herba Studio.

Po jej zmyciu w celu nawilżenia położyłam maseczkę z orchideą Alterry i zostawiłam do wchłonięcia.

Natomiast pod oczami znalazła się maseczka przeciw zmarszczkom Celii i też została tam do wchłonięcia.


Dopiero po wszystkich zabiegach zmyłam włosy, osuszyłam bawełnianą koszulką i pozostawiłam je do wyschnięcia.

Dzięki takiej pielęgnacji zarówno cera jak i włosy wyglądają dużo lepiej! (niestety na zdjęciu włosy kiepsko się prezentują - nie były całkiem wyschnięte i wymagają hennowania)


A jak u Was wygląda pielęgnacja skóry i włosów? Przeznaczacie na nią czasami więcej czasu?


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mam do Was również prośbę - jeśli podoba Wam się mój blog i chciałybyście na mnie zagłosować to zapraszam na sondę stworzoną przez JM Spa:

http://sonda.hanzo.pl/sondy,195396,OoRP.html

Z góry dziękuję za każdy głos:)

25 komentarzy:

  1. Juz na Ciebie zagłosowałam wczoraj. A weekend pełen zabiegów pielęgnacyjnych to sama przyjemność: )

    OdpowiedzUsuń
  2. Zagłosowałam ;) Ja właśnie siedzę z Waxem na głowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zagłosowałam! :)
    Mnie dziś takie domowe spa czeka własnie niebawem. Uwielbiam relaksować sie, ale zawsze wieczorami z dobrymi kosmetykami muzyką i kieliszkiem szampana albo winka. ;)
    Pozdrawiam - Cam z beauty--corner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne lejące się włoski, mam Crema al Latte i bardzo lubię. nie dawno ją odkryłam,
    cena super za taką pojemność

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, jest taniutka i dostępna stacjonarnie:) I ten zapach...

      Usuń
  5. Płyn do kąpieli wygląda smakowicie :)
    www.tanecznedusze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Oj tak:) A jak u Ciebie wyglądają takie zabiegi?

      Usuń
  7. No no u Ciebie pełna odnowa biologiczna :) Ja raz w tygodniu staram się zrobić coś więcej dla mojej skóry. Peeling maska i delikatny masaż:) A jeśli chodzi o włosy, chyba nic nadzwyczajnego z nimi nie robię, szampon odżywka i jedwab to podstawa:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, raz w tygodniu to konieczny jest taki relaks! U mnie włosy to podstawa - to chyba już obsesja...

      Usuń
  8. lubię wolną chwilę poświęcać na pielęgnację mnie to niesamowicie relaksuje ;) lubię mieszać odżywki i maski a potem pod czepek :)
    już dawno zagłosowałam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. używałam tego szamponu:) Kallosa i Babuszkę Agafi mam na swojej liście:) Best też- tylko gdzie ją znaleźć? Gdzie kupiłaś?:P Bo szukam, szukam i nigdzie nie ma;/
    ja zazwyczaj w sobotę urządzam takie spa dla ciała i włosów, bo w tygodniu raczej nie mam czasu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zamówiłam w doz-ie, a odebrałam w jednym z punktów aptecznych:) Dużo tam jest kosmetyków, które ciężko znaleźć stacjonarnie:)

      Usuń
    2. dzięki za informację;***

      Usuń
  10. Piszę odnośnie Twojego pytania u mnie :)
    lepszy bedzie balsam marokanski lub maska marokanska :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nieźle mają Twoje włosy...

    Z "Barwy" używałam kiedyś szamponu brzozowego, a olejek Alterry używam od dobrego roku, ale do skóry. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinny być zadowolone, ale nie chcą ostatnio się odwdzięczyć:( Olejku też używam głównie do skóry:)

      Usuń
  12. Ta sonda to idiotyzm, niektóre Dziewczyny pewnie nawet nie wiedzą, że jest.
    Myślę, że poprzednia była skasowana i dodano do niej nowe blogi a nasze głosy przepadły.
    zadałam takie pytanie w wiadomości prywatnej ale nie otrzymałam odpowiedzi więc zapewne mam rację. Nadal nie otrzymałam paczki majowej choć twierdzą, żę wysłali ją w połowie kwietnia a to ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się co do tej sondy - zupełnie bez sensu to zrobili. Widzę też, że nie ogarniają tych wysyłek i odpowiedzi na pytania: chyba za dużo na siebie wzięli. Ja dostałam jakąś przesyłkę z jednym produktem - też zupełnie nie wiem o co chodzi...

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...