środa, 4 września 2013

Przesyłki z daleka: odpowiednik Tangle Teezer i krem Mizon

Dziś z poczty odebrałam zamówienia z ebay.
Muszę przyznać, że przyszło błyskawicznie - zamówiłam 22.08 i jeśli byłabym w domu wczoraj o 8.30 to już wtedy bym je miała. 

Zdecydowałam się na zakup odpowiednika Tangle Teezer, który polecała Aniamaluje. Za taką kwotę to naprawdę żal byłoby nie brać. Nad oryginałem zastanawiałam się kilka razy, ale za każdym razem ostatecznie wygrywał rozsądek :) 

Zamówiłam także krem Mizon o którym pisała Italiana.
Trochę przeraża mnie ten ślimaczy skład, ale skoro działa...







Szczotkę kupiłam tutaj: 
http://www.ebay.pl/itm/400497280343?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

a krem tu: 
http://www.ebay.pl/itm/130951654495?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Do kremu dostałam liścik z podziękowaniem oraz 2 próbki:

U tego sprzedawcy zamawiałam już drugi raz i za każdym razem wysyła podziękowanie :) Czemu w Polsce nie ma takich praktyk?


Zamawiacie na ebay? Miałyście jakieś nieprzyjemne sytuacje, np. że zamówienie nie doszło? Mi zdarzyło się raz, ale sprzedawca zwrócił pieniądze.


48 komentarzy:

  1. Nad TT ciągle się zastanawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Daj znać jak ten TT :) ja się zastanawiam nad kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja własnie tez mysle zeby zakupić TT, bo moje wlosy rozczesac jest naprawde trudno. Cena troche wysoka ale moze uda mi sie znalezc zamiennik tak jak Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniamaluje napisała, że nie ma różnicy w użytkowaniu, więc myślę, że nie ma sensu przepłacać.

      Usuń
  4. mam oryginalny TT i jestem z niego zadowolona, ale pewnie jakbym miała kupić go ponownie to zainwestowałabym w tę tańsza wersję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - zwłaszcza, że potrzebuje go głównie do torebki (w domu używam szczotki z naturalnego włosia).

      Usuń
    2. Kurczę ja też potrzebuję czegoś do torebki...Koniecznie daj znać jak się sprawdzi u Ciebie:)

      Usuń
    3. Sprawdza się świetnie, łatwo rozczesuje włosy i przyjemnie masuje skalp:)

      Usuń
  5. Też zamówiłam odpowiednik, właściwie dwa :)

    wydaje mi się, że miałam wtedy Get big lashes od Essence. ale mi ten tusz się nie podobał. innymi uzyskuję lepsze efekty, bo ja naturalnie mam niezłe rzęsy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Daj znać jak sprawdziła się szczotka - też myślę nad jej zakupem :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę sobie zamówić szczotkę dzięki za link:)
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja wydalam na oryginalną szczotkę TT, ale ten krem mnie zainteresował. Cena znacznie niższa i darmowa przesyłka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jeszcze nie zamawiałam na ebay :)
    obserwuje :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nigdy nie zamawiałam na ebay'u. Rozejrzę się w tym tygodniu co tam można kupić. Może i mi się coś spodoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj na pewno! Ja wolę tam nie zaglądać, ale dziewczyny kuszą:)

      Usuń
  11. Jestem ciekawa jakie rezultaty uzyskasz, stosując tę szczotkę. Czym ona różni się od konkurencyjnych produktów?

    Niestety, nigdy nie korzystałam z ebeya. Moje największe internetowe szaleństwa są zasługa allegro ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na allegro nie ma darmowych przesyłek nad czym ubolewam, choć wiadomo, że produkt jest łatwiej i szybciej dostępny. Szczotka ma delikatne igiełki, które lekko masują skalp i łatwiej rozczesują włosy:)

      Usuń
  12. ja nie kupuję sama na ebayu zazwyczaj proszę kogoś żeby mi coś zamówił bo nie ogarniam tego sklepu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic trudnego;) Ale dobrze, że masz kogoś pomocnego:)

      Usuń
  13. Ja osobiście nie zamawiałam na e-bay, ale moja mama tak i nie miała żadnych problemów :)
    Miałam natomiast problemy i to nie raz ze sprzedawcami z Allegro.

    Ciekawa jestem bardzo jak u Ciebie sprawdzi się ta szczotka.
    Mnie też w Tangle Teezer'ze odstrasza cena :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za tą cenę jak najbardziej polecam. Sprawdza się świetnie!

      Usuń
  14. ja mam oryginalny Tangle Teezer, największą jego zaletą jest nie wyrywanie włosów. Twój na pewno będzie miał podobne właściwości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - nie wyrywa za to delikatnie masuje skórę głowy:)

      Usuń
  15. na ebay dos czesto cos kupuje, czekam teraz na tunike tylko jest problem bo wygralam aukcje a potrzebuje rozmiar M a nie L i nie wiem co sprzedawca na to ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie kwestia dogadania się, choć jeśli aukcja dotyczyła rozmiaru L to może być ciężko.

      Usuń
  16. Ogólnie nie zamawiam kosmetyków itd przez internet. Ale o ebay'u słyszałam kiedyś tam :)
    Jakie urocze podziękowania *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wszystko można dostać stacjonarnie. Podziękowania są bardzo miłe:)

      Usuń
  17. Tak szybko doszło? Oo. Też miałam ochotę na tę szczotkę, ale jestem bardzo niecierpliwa ;) Może jednak się zdecyduję :)
    P.S. masz przepiękny nagłówek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, też się nie spodziewałam, że tak szybko dojdzie:) Dziękuję:D

      Usuń
  18. ja używam tangle teezer, jest super! :-)

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna ta szczotka jest, tylko po czasie się troszkę włoski wyginają w każdym razie u mnie się tak stało.
    U nas czasem też się zdarzają fajni sprzedawcy, może na takich jeszcze nie trafiłaś.
    Pozdrawiam Maya :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie trafiłam na sprzedawcę, który by wysyłał liścik z podziękowaniami. Natomiast nie miałam też problemów. Pozdrawiam:)

      Usuń
  20. Jestem bardzo ciekawa jak ta szczotka się sprawdzi u Ciebie. Na ebay'u jeszcze nic nie kupowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do niedawna nie miałam tam konta, ale blogosfera mnie zachęciła;) Szczotka jak najbardziej się sprawdza. Polecam!

      Usuń
  21. To u Ciebie listonosz o 8,30 już jest? Ja musze do 14 czekać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był właśnie rano, ale i tak mnie już nie zastał ;)

      Usuń
  22. Zaintrygowałąś mnie tą szczotką , równiesz szkoda mi aż tyle wydać na TT - pisz od razu jak się sprawdza i czy daje rade :) duzo płaciłaś za wysyłke do PL ?

    OdpowiedzUsuń
  23. kochana kiedy coś nowego?

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Ojej, u mnie zakupy na eBay są na porządku dziennym! :D Szczotka jest również u mnie, i również jestem z niej zadowolona :))
    Będę czekać na recenzje tego żelu Mizon - zastanawiam się nad nim od dłuższego czasu i nie wiem czy zamawiać czy nie :)

    Ściskam, bardzo miło było Cię poznać!!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego żelu jeszcze za krótko używam, ale na pewno recenzja będzie:) Też bardzo miło było Cię poznać! Mam nadzieję, że będzie jeszcze okazja:) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...