niedziela, 11 maja 2014

Domowy chrupki chlebek a'la Wasa

Dziś mam dla Was świetny przepis na chrupki chlebek.
Jeśli lubicie chlebki a'la Wasa to powiem Wam, że ten jest o niebo lepszy! Do tego bardzo prosty i szybki w przygotowaniu! A ponadto nie zawiera konserwantów czy cukru, więc jest zdrowy i dietetyczny. Mocno polecam!

Chrupki chlebek - przepis

Mój niestety trochę się poprzyklejał do papieru do pieczenia, następnym razem zrobię w silikonowej foremce.



Aktualizacja 18.05.2014
Dziś zrobiłam chlebek ponownie. Bardziej trzymałam się proporcji i piekłam go w silikonowych foremkach - dzięki temu wyszedł idealnie!



5 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie chlebki więc sama chętnie spróbuję go wykonać, ale muszę naprawić piekarnik :P

    OdpowiedzUsuń
  2. łaał, wyszedł świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny, na pewno wypróbuję ten przepis ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś zrobiłam ponownie, trzymałam się proporcji, ponadto zrobiłam w silikonowej foremce i wyszedł idealnie! Polecam.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...