piątek, 31 maja 2013

Aktualizacja kolekcji pomadek Wibo Eliksir

Korzystając z ostatniego dnia rosmanowskiej promocji -40% zakupiłam jeszcze jedną pomadkę Wibo Eliksir nr 03, który okazał się moim wymarzonym odcieniem fuksji:)





Swoją drogą: dziewczyny, macie sprawdzony podkład do cery mieszanej z tendencją do świecenia? Strasznie się świecę i nie mogę ostatnio nic na to zaradzić - ani podkład matujący Pharmaceris, ani mineralny Lily Lolo nie radzą sobie z tym. Oczywiście w ciągu dnia oprószam się sypkim pudrem Jadwiga i używam bibułek, ale to na długo też nie pomaga. Ważne jest dla mnie też, żeby podkład nie obciążał zbytnio cery- czyli, żeby miał w miarę naturalny skład. Pomocy...

18 komentarzy:

  1. piękny kolor, pasuje Ci.
    lubię różowe paznokcie i szminki, mam sporo w swojej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ja też lubię róż w różnych odcieniach:)

      Usuń
  2. Świetny kolor. :) Ja do mojej 04 mam zamiar dokupić kiedyś 05, żeby nie czuła się samotna. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. fluid under twenty z pompką;) teraz jest w rossmanie na promocji chyba za 14 zl ale jest swietny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam jeszcze żadnej pomadki Elixir i już żałuję. A co do przetłuszczania, też tak kiedyś miałam tylko w moim przypadku skuteczne okazało się odstawienie kosmetyków matujących i gigantyczna dawka nawilżania - po niedługim czasie znacznie zmniejszyła mi się produkcja sebum, jakoś to się unormowało i już nie błyszczę się tak jak kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie odstawiłam wszystko co matujące, ale to też nie pomaga:(

      Usuń
  5. Uwielbiam pomadki z Wibo :)
    Jeśli chodzi o podkład matujący to ja używam Miss Sporty So Matte 14h czy jakoś tak. Tylko jest problem, bo jest strasznie tępy i muszę go mieszać z innym podkładem. Poza tym działa nieźle ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wygląda, u mnie podczas tej promocji Eliksiry były strasznie przebrane

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam te pomadki! :)
    +obserwujemy?:)
    www.tanecznedusze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...