poniedziałek, 1 lipca 2013

Nowe buciki :)


Od dawna chodziły za mną porządne skórzane sandałki na lato. W końcu skusiłam się na zamówienie ze strony noevision.pl

Mam od nich balerinki, które są piękne i wygodne, dlatego nie szukałam zbytnio alternatywnego sklepu.

Zwłaszcza, że moja nóżka jest jak u kopciuszka - rozmiar 34... Mam nie lada problem z doborem butów - na szczęście są sklepy (choć nieliczne), które oferują takie rozmiary.

Buciki przyszły do mnie dziś i tak się prezentują:





Myślę, że będą się dobrze nosiły. Pozytywnie mnie zaskoczyło, że są tak mięciutkie - mają taką wyprofilowaną wkładkę, która idealnie dopasowuje się do stopy:)

Jak Wam się podobają? Jakie firmy obuwnicze polecacie?

14 komentarzy:

  1. Śliczne.Ja ciągle szukam fajnych sandalków ale na nic ciekawego nie mogę trafić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukaj może w tym sklepie - mają duży wybór:)

      Usuń
  2. Bardzo ładne :) Ale nie zazdroszczę małej stopy (choć ja sama mam 36/37 ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne:D wyglądają na bardzo wygodne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nóżka faktycznie jak u kopciuszka, ja z moją 40 idę rozpaczać w jakimś kącie ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba lepiej w tą stronę:) Choć lubię swoją nóżkę... ale problem z butami niestety jest spory:(

      Usuń
  5. Bardzo ładne :). Chyba wolałabym mieć 34 niż 40-41 :P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie wiem... ale pewnie też ciężko z rozmiarem :(

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...