poniedziałek, 22 lipca 2013

Podsumowanie tygodnia w zdjęciach (1)

Przygotowałam dla Was moje pierwsze podsumowanie tygodnia w zdjęciach :) Zapraszam:)



1) w drodze na Kino Kobiet
2) testowanie żurawinowej soli do kąpieli
3) kosmetycznie z biedronki - udało mi się dorwać puder transparentny Bell bodajże za 7,99 :) Skusiłam się też na żel pilingujący BeBeauty o zapachu Bali, który pachnie typowo wakacyjnie:)
4) ostatnie podrygi ulubionego kremu do rąk TSSS
5) zaczynam się masować szczotką :)
6) moje ukochane pierogi z jagodami - mogłabym zjeść chyba ze 100 ;)) ciężką pracę wynagradza uśmiech na twarzy i wylizane talerze:)
7) najlepsze lody - Lidl is the best
8) placuszki z jagodami na niedzielne śniadanko
9) domowe Mojjto na zakończenie weekendu


A jak Wam minął tydzień?

16 komentarzy:

  1. ja ostatnio ciągle jem pierogi z jagodami, uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pyszności :) mmm jagody :D

    OdpowiedzUsuń
  3. daj przepis na Mojjto :) Placuszki wyglądają pysznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cytryny lub limonki, dużo mięty i dużo kostek lodu, trochę alkoholu - rum lub wódka, woda oraz brązowy cukier. Kroję cytryny/limonki na kawałki (ja obieram ze skóry, ale wystarczy umyć), wsypuję do szklanki, potem daję mięte, kostki lodu, polewam alkoholem i dolewam do pełna wody, posypuję cukrem (jeśli lubisz słodkie to 1-2 łyżeczki), mieszam i gotowe:)

      Usuń
  4. Mmm uwielbiam jagody:) a najbardziej to w cieście z kruszonką.. pierogi też lubię:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierogi z jagodami i mojito ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. czy to pierożki z jagodami? :))
    pozdrawiam ciepło0

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę kupić ten żel peelingujący z biedry :) placuszki z jagodami wyglądają smakowicie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ładnie pachnie, pilinguje delikatnie - idealny na codzień:)

      Usuń
  8. Robiłam kiedyś podsumowanie tygodnia w zdjęciach. Jakoś umarło to śmiercią naturalną. Ostatnio postanowiłam do tego powrócić. Jednak po tym jak teraz mało publikuje doszłam do wniosku, ze miesiąc w zdjęciach będzie dobrym pomysłem :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie sobie tak myślałam, że chyba podsumowanie miesięczne będzie lepszym rozwiązaniem ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...