poniedziałek, 8 lipca 2013

Wygrana w konkursie "Poznaj swoją prawdziwą naturę"

Wybaczcie mi, że ostatnio tak mało pisze, ale pogoda jest tak piękna, że żal siedzieć w domu przed komputerem. Uzbierało mi się dużo pomysłów i materiałów na posty, które będę w miarę możliwości ogarniać:)

Ważnym tematem o którym muszę napisać w pierwszej kolejności jest wygrana w konkursie "Pokaż swoją prawdziwą naturę", który organizowany był na stronie trendykosmetyczne.pl

Z wygranej ogromnie się ucieszyłam, bo nigdy nie miałam szczęścia w konkursach, a tu taka niespodzianka! Bardzo dziękuję :) Jednak warto brać udział :))

Moja nagroda to:
- sól do kąpieli z Morza Martwego
- krem do stóp EDOM
- maska Czarna Perła My Beauty Diary
- maska Cytrynowa My Beauty Diary
- 4 japońskie złote płatki pod oczy



Sól:

 Krem:

A ze złotego woreczka wydobyłam...

 maseczki i płatki pod oczy:


Po kilku użyciach soli muszę powiedzieć, że pięknie pachnie, a kryształki łatwo się rozpuszczają w wodzie. Krem natomiast bardzo dobrze nawilża i regeneruje skórę stóp. Mam duże oczekiwania co do maseczek, ale jeszcze nie miałam okazji ich użyć. Na pewno napiszę jak moje wrażenia.

Sponsorem nagród był sklep belezza-shop.com

Tam też możecie znaleźć inne ciekawe japońskie i koreańskie kosmetyki - mnie najbardziej zaciekawiła maska zwężająca pory w "paprykowym" opakowaniu :) oraz serum na pory z ekstraktem z jajka....
Może kiedyś zawita do mnie taki prezent : D


Miałyście może coś z tych kosmetyków, a jeśli nie to czy chciałybyście?

16 komentarzy:

  1. Gratuluję :D ja jeszcze nic nie wygrałam w żadnym konkursie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie miałam szczęścia do tej pory.Trzymam kciuki, żebyś coś wygrała:)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jest bardzo fajna, łatwo się rozpuszcza co nie jest normą w tego typu produktach ;)

      Usuń
  3. gratuluje wygranej, złoty woreczek, idealnie nadaje sie do przechowywania próbek, świetne nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, tak. Jeśli wpisałaś w formularzu z jakiego profilu polubiłaś fanpage to wszystko będzie zapisane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęsciara z Ciebie, gratuluję wygranej :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie taka szczęściara... Ale może mój niefart w wygrywaniu został przełamany;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...