sobota, 23 listopada 2013

Bransoletki - biżuteria handmade

Ostatnimi czasy bardzo zaniedbałam moją jedną z miłości jaką jest robienie biżuterii. Blogowanie zajmuje naprawdę sporo czasu, ale cieszę się, że mój trud zostaje wynagrodzony - kilka dni temu wskoczyła magiczna liczba - 100 obserwatorów. Bardzo bardzo dziękuję :) Przygotowuję dla Was niespodziankę, ale nie o tym w tym poście. Bądźcie cierpliwe;)

Wracając do biżuterii to jestem typową sroczką - mimo, że mam mnóstwo świecidełek to, gdy pojawia się jakaś nowa moda chciałabym też to mieć (oczywiście pomijam biżuterię, która jest modna, ale mi się nie podoba). Tak też było z bransoletkami wężowymi - stwierdziłam wow - piękne. A że uwielbiam wszelkie ręczne robótki to stwierdziłam - zrobię sama! Po długim ślęczeniu z szydełkiem powstała ta bransoletka:

Pisałam o niej w TYM poście.

Było to dobre 10 miesięcy temu i niestety z powodu braku czasu kolejna sztuka nie powstała :(

Ale ostatnio gdy zobaczyłam u dziewczyn bransoletki z kamieni półszlachetnych z zawieszkami znów nie mogłam powstrzymać się od chęci zrobienia takich sobie.

Miałam nie mały problem ze znalezieniem materiałów, ale udało się i powstało kilka bransoletek na własny użytek. 


W pracy zaczęto mnie wypytywać gdzie kupiłam, bo bransoletki bardzo się podobały. Tak zrodził się pomysł robienia bransoletek na zamówienie :)

Gdybyście chcieli kupić dla siebie/kogoś na prezent to się polecam. 
Zamówienia można składać poprzez sklep:http://sklep.donnalavita.pl/ lub FB: https://www.facebook.com/sklepdonnalavita
Bransoletki są robione z kamieni półszlachetnych, do ustalenia jest kolor, wielkość kamieni oraz rodzaj zawieszki.
W zależności od tych ustaleń cena wynosi 20-50zł.

Przykładowe wzory:






 Bransoletki bardzo ładnie wyglądają w kolorystycznie dobranych zestawach:











Co myślicie o takich bransoletkach? Chciałybyście dostać taki prezent?


37 komentarzy:

  1. Piękne te bransoletki:) zapewne niebieskie to by spodobali się mojemu narzeczonemu i by dawał je w prezencie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że nie noszę bransoletek bo Twoje dzieło bardzo mi przypadło do gustu!

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja chętnie skorzystam z oferty kupna/sprzedaży, proszę o maila żebym mogła się z Tobą konkretnie umówić:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne bransoletki :)
    ja też kiedyś próbowałam handmade'u, ale to była tylko skromna mulina :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Tak, takie bransoletki jak np. Mokobelle są zrobione z tych samych kamieni:)

      Usuń
  6. Gratulację:) Oby ta następna 100 przyszła szybko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczniusie! najbardziej podoba mi sie biala i kawowa <3 dodaje do obserwowanych i pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biała, kawowa i brzoskwiniowa mają największe wzięcie:)

      Usuń
  8. piękne są!! WOW
    Zaprosić Chciałam Cię na rozdanko;)buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne :) kolorki mi odpowiadają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne bransoletki Katiiee-Katiiee.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  11. sa piekne!1
    zapraszam do wzajemnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatni jak byłam na Twoim blogu zobaczyłam, że zmieniłaś zdjęcie profilowe ( jest śliczne! ) zwróciłam również uwagę na dopisek o tym, że robisz biżuterię i tak sobie przejrzałam znów Twoją stronkę w poszukiwaniu, bo myślałam, że mi coś umknęło, a tu taki wpis- w sam raz w czasie ;) Bardzo ładne bransoletki robisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa! Cieszę się, że się podobają:)

      Usuń
  13. Wielka frajda jest z robienia biżuterii :D ja nie robiłam bransoletek, ale robiłam kolczyki i zawieszki do łańcuszków, które później sprzedawałam. W jednym miesiącu udało mi się sprzedać 80 par :P i skończyłam swoją działalność, muszę chyba do tego wrócić. Robisz świetne bransoletki :) :* chcę jedną :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie do tego wróć, ciężko powiedzieć czy coś się na tym zarobi, bo jednak w materiały trzeba trochę zainwestować,a pewności, że się sprzeda nie ma, ale tak jak piszesz-jest frajda i satysfakcja :)

      Usuń
  14. Najbardziej podoba mi się duet białej z czarną :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pewnie, że bym chciała takie dostać! Są piękne ♥

    nikejla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowne szczególnie 1-wsza :)
    wiem, że nikt nie lubi zostawiania linków do siebie, ale dzięki temu możemy się wszyscy znaleźć więc zapraszam :)
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne ! Podziwiam cierpliwość do robienia rzeczy tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat cierpliwości do tego mi nie brakuje:) Dziękuję ♥

      Usuń
  18. Piękne bransoletki, a ta pierwsza najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne bransoletki, podobają mi się wszystkie! Cuuudne są!
    Pozdrawiam

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...