sobota, 9 listopada 2013

Podsumowanie października w zdjęciach

W październiku trochę się działo! 

Było testowanie termoczepka, lakierów Hean i rosyjskiej pasty - recenzje już niebawem:)

Pogoda sprzyjała aktywności, więc był rower, biegi i spacery.

Miałam też fazę na dietę paleo, stąd papryki faszerowane z przepisu Anwen, barszczyk, zupa z dyni, śliwki pod orzechową pierzynką, 
a także frytki z cukinii ;) Jadłyście? Choć oczywiście nie smakują jak tradycyjne frytki to są rewelacyjne! 

Niestety dieta nie przypadła mi do gustu, chyba wolałabym nie jeść w ogóle mięsa kosztem innych produktów, które w tej diecie są zabronione, jak zboża. Tu już potrawy nie dietetyczne. O serniku chałwowym pisałam TU, był równie wyśmienity co domowe hamburgery doprawione domową przyprawą do mięsa mielonego, którą polecam sobie zrobić.

Mimo, że nie czuję się dobrze w ciemnym makijażu to postanowiłam zmalować coś przy użyciu nowej paletki Sleek Romance i cienia Catrice Liquid Metal 060.


I oczywiście zakupy. Skusiłam się na olejek Khadi, pomadkę Sylveco, szminkę Maybelline nr 210 z promocji -40% w Hebe. W biedronce do koszyka wpadła odżywka Deba, bluzka oraz wrzos. W Deichmannie kupiłam dwie pary butów (te drugie były -50%). Były też zakupy w Naturze (podkład Catrice i BB 5w1 od Bielendy), drogerii Blue (krem CC od Bielendy, błyszczyki Miyo nr 01 i 07 oraz bezbarwny Essence) i Rossmanie (płyn do kąpieli o zapachu jabłka i mandarynkowy żel pod prysznic), a z Mydlarni św. Franciszka pochodzą dwa mydełka: Aleppo 50% oleju laurowego i marsylskie z oślim mlekiem. Zauroczył mnie też świecznik z ażurową obwódką, który kupiłam w Malowanej Lali

 W październiku miałam możliwość uczestniczenia na warsztatach świecowych w Ploteczkarni, z których relację możecie przeczytać TUTAJ.

Udało mi się też wygrać konkurs u Agnessy.

 A na Haloween powstała taka oto straszna dynia.


A jak Wam minął październik?

Zachęcam do zalajkowania mnie na FB: https://www.facebook.com/Donnalavita.Blog oraz zaobserwowania na Instagramie: http://instagram.com/donnalavita. Zawsze pojawia się tam coś więcej niż na blogu :)
Miłego weekendu!

27 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia !
    _________________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre zdjęcia smakowite :) no i gratuluję wygranej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie wpisy :) A mi październik minął bardzo sennie. Ubolewam nad tym, że noc zaczyna się coraz wcześniej :(

    OdpowiedzUsuń
  4. U Ciebie widzę miesiąc bardzo ciekawie , u mnie pracowity oj bardzoo nie miałam czasu na nic praktycznie ..
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie samą pracą człowiek żyje! Mam nadzieję, że to przejściowe :)

      Usuń
  5. Fajne są takie zdjęciowe miksy ;) Zawsze chciałam zrobić takie nadziewane papryczki ale nigdy jakos nie zrobiłam. Musze się w końcu zmobilizować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post:) Widzę ze zmieniłam też wygląd bloga na plus:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój blog kwitnie w oczach, jest niesamowity. Zakupy udane no i świetny makijaż. :) Muszę nadrobić w czytaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super zdjęcia,fajny blog-daję do obserwowanych-zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. przyjemny mix, smaczny przede wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo gotuję, a odkąd pisze bloga robię też dużo zdjęć ;)

      Usuń
  10. Świetne zdjęcia. Październik zafundował Ci fajne przeżycia :))

    Pozdrawiam, Shamelessly

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam świeczki :) Świetna sprawa takie warsztaty świecowe

    OdpowiedzUsuń
  12. A na takie warsztaty świecowe też bym poszła. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No widzę, że to był dla Ciebie udany miesiąc:) Pyszności w kuchni, no i te zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Polecam, naprawdę super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...