środa, 20 listopada 2013

Wiecie jak pachnie różowy piasek? Ja już wiem - Yankee Candle Pink Sands!

Za oknem szaro i buro, a u mnie w pokoju istna plaża! A to za sprawą Yankee Candle! Mój malutki wysłużony kominek doczekał się następcy z Home&you:


U poprzednika podgrzewacz musiał zostać lekko wytarmoszony, żeby się zmieścił :) Mimo, że nowy kominek okazał się niewiele większy (znów się oszukałam na wyobrażeniu go sobie przez internet) podgrzewacz na szczęście mieści się bez problemu.

No to hop na plażę, żeby poopalać się na różowym piaseczku!


 A jak pachnie różowy piasek? Producent zapewnia, że jak "ucieczka na egzotyczną wyspę gdzie mieszają się aromaty jasnych cytrusów, słodkich kwiatów oraz ostrej wanilii". 
Według mnie to zapach bardzo bardzo kwiatowy, czuję w nim nie kilka, ale cały ogromny bukiet kwiatów! Są to kwiaty delikatne, przyjemne dla oczu i nosa. Po pewnym czasie można poczuć nieśmiale przebijającą się nutkę wanilii i cytrusów, ale kwiaty i tak nad nimi górują. Zapach nie jest ani przesłodzony, ani duszący - jednocześnie jest odpowiednio intensywny. Możecie być pewni, że będzie pachniało w całym domu. Dodatkowo bardzo pasuje mi do niego różowy kolor :) Z mojej kolekcji to mój najukochańszy wosk!



A jak już wrócę z tej wspaniałej plaży i dopadnie mnie jesienna chandra piję herbatkę w moim reniferku:)

A na koniec zagadka. Jakie to woski (oprócz pierwszego)?

Woski oraz świece Yankee Candle dostępne są w sklepie Goodies.

16 komentarzy:

  1. Czuję że ten wosk zadowoliłby mój zmysł węchu. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy zapach :) zapisuje na moją listę będę musiała zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też muszę sobie kupić taki kominek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiem jak pachnie,ale wygląda fantastycznie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzy mi się chociaż kawałeczek :P Każdy kusi a ja jeszcze nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz to ja sobie nie wyobrażam wieczorów bez kominka i wosków:) polecam!

      Usuń
  6. Stawiam na Sen Nocy Letniej(nie jestem pewna czy to czarny kolor)lub Listopadoey Deszcz,Mellon i Płatki Róż.Również uwielbiam Pink Sands.Masz cudowny kominek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłaś bardzo blisko:) Trafiłaś listopadowy deszcz i Wakiki Melon, a ten ostatni to Pink Dragon Fruit;) Ale i tak gratulacje i dziękuję za odpowiedź :**

      Usuń
  7. Ale świetny ten kubek reniferek :D Bardziej przyciągnął moją uwagę niż wosk :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jest z home&you - myślę, że jeszcze go dostaniesz :)

      Usuń
  8. Bardzo ciekawa strona, życzę wielu wejść na stronę.

    My site :: darmowy seo katalog

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...