niedziela, 22 grudnia 2013

Kulinarna niedziela: tort bezowy

Wprowadzam cykl postów kulinarnych, które będą ukazywać się w niedzielę!

Dziś coś specjalnie dla hardcorowych słodyczożerców :) Jeśli potraficie zjeść całą czekoladę na raz, albo pół puszki masy krówkowej to coś dla Was!

Uwielbiam bezę, ubóstwiam masę krówkową, a ten tort to połączenie tych dwóch smaków! Lepiej być nie może. Taki torcik zafundowałam sobie na urodzinki! A co, raz do roku wolno mi zaszaleć ;)

Przepis znajdziecie TU, ja upiekłam dwa małe blaty bezy i krem jest w środku jak i na wierzchu, ale jeśli beza nie wyjdzie Wam bardzo chrupka (a dodatek orzechów temu nie sprzyja), to może być problem z krojeniem, więc oryginalna wersja jest bezpieczniejsza.




Dziś wieczorem ogłoszę wyniki rozdania!
Miłej niedzieli :)

13 komentarzy:

  1. Ale pysznie wygląda! :D jestem jak najbardziej za kulinarnymi niedzielami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam beze ♥ na pewno torcik wyszedł pyszny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglada przepysznie! Z mila checia bym sie na niego skusila, na jakis maly kawalek :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Torcik bezowy znam z cukierni "Sowa" (nie wiem czy masz ją w swoim mieście). Jest niesamowicie słodki, wystarczy mały kawałeczek do kawy :) Twój wygląda pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda ciekawie :) Jak dla mnie to za słodkie tkaie desery, ale chętnie zjadłabym taki torcik z jakimś kwaśniejszym kremem dla równowagi :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...