wtorek, 31 grudnia 2013

Życzenia na 2014 rok + mój sylwestrowy makijaż, fryzura i paznokietki :)

Na szybko wklejam mój sylwestrowy makijaż, fryzurę i manicure:










Edit:
Makijaż
Inspiracją był TEN makijaż, znajdziecie tam też opis krok po kroku jak go wykonać, ja dodałam nieco brokatu do eyelinera przy linii rzęs.

Fryzura
Tutorial do górnej części fryzury znajdziecie TU, natomiast niżej zamiast warkocza zrobiłam koka na wypełniaczu.

Manicure
baza Eveline płynne szkło
Lakier Wibo WOW sand effect nr 4, dodatkowo serdeczny palec Wibo WOW effect matte glitters nr 1
top coat Eveline płynne szkło


Szczęśliwego Nowego Roku i wszystkiego naj naj w 2014! 

11 komentarzy:

  1. Wzajemnie kochana!:*Wszystkiego co najlepsze!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądałaś :) Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! mam nadzieję, że zabawa się udała> Wszystkiego najlepszego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny look... klasycznie a zarazem bardzo kobieco. A kolor na paznokciach przepiękny. Lubię takie nieoczywiste oczywistości;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kolor jest rzeczywiście ciekawy, głównie dzięki zastosowaniu top coatu na matowy lakier.

      Usuń
  5. piękny makijaż:) idealny na sylwestra albo karnawał:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...