niedziela, 8 grudnia 2013

Odważyłam się po raz drugi, czyli blogowe spotkanie

Po BAM-ie przyszedł czas na kolejne blogowe spotkanie, a wszystko dzięki Zyśce, która spytała czy idę i oczywiście Agnieszce, która to spotkanie zorganizowała. 
Żeby jakoś odwdzięczyć się za możliwość uczestniczenia, postanowiłam upiec ciasteczka. Oczywiście jak to zawsze bywa, gdy chcemy, żeby coś wyszło idealnie wychodzi z tego d... Chciałam, żeby było dietetycznie, bo podejrzewałam, że nie każdy je słodycze, zwłaszcza przed świętami czy sylwestrem. Znalazłam świetny przepis na ciasteczka owsiane z żurawiną. W trakcie robienia ciastek okazało się jednak, że przepis nie jest idealny, albo po prostu miałam większe oczekiwania co do efektu, więc na szybko zrobiłam jeszcze pierniczki.


Spotkanie odbyło się w Warszawie w Lenivcu. Nie muszę chyba pisać, że było super, możliwość poznania na żywo i wymiana doświadczeń - bezcenne! Jeszcze raz dziękuję :)
Mam pewne przemyślenia po, które mnie dręczą i chętnie posłucham Waszej opinii na ten temat. Lifemanagerka zapytała mnie, czy planuję skupić się na konkretnym temacie mojego bloga, bo jak pewnie zauważyliście teraz jest ich dużo. Początkowo odpowiedziałam, że tak jest dobrze - chcę się dzielić tym co kobiece. Ale z drugiej strony prowadzę bloga już prawie rok i chciałabym, żeby on coś więcej wnosił. Nadal moim marzeniem jest zajęcie się wizażem, planowałam nawet pójść na warsztaty - wtedy blog mógłby być typowo makijażowy, ale do tego potrzeba profesjonalnego sprzętu, żeby robić dobre zdjęcia. Ponadto blog makijażowy to też nie jest do końca to. Myślę, że przyszła pora na zmiany tylko nie wiem w którym kierunku iść... A może jednak jest dobrze tak jak jest? 

fot. LifeManagerka
A spotkali się:

29 komentarzy:

  1. A gdzie było to spotkanie? :) ciastka wyglądają smakowicie :) co do Twojego pytania. Ja prowadzę bloga, który dotyczy w 90% włosów i niejako czuję się zobowiązana pisać tylko o tym. Czy to jest fajnie? Z jednej strony tak, bo mam konkretny temat bloga i łatwo tam znaleźć ważne treści. Ale... pisanie tylko o kosmetykach, pielęgnacji zaczyna mnie powoli nudzić. Nie jest bardzo rozwijające, nie jest aż tak kreatywne. Kiedyś uważałam, że blog powinien dotyczyć jednego wiodącego tematu, ale powoli zmieniam zdanie. Otworzyłam drugiego bloga, gdzie skupiam się na takich tematach jak: dom/wnętrza, diy, kuchnia, wyzwania no i od czasu misz masz, czyli blog lifestyle'owy. Nie wiem, czy innym się spodoba, ale na pewno wpłynie pozytywnie na mnie. I tam nie będzie nic o kosmetykach, a jeśli już to niewiele :P
    P.S. Co do bransoletki to się dalej zastanawiam, bo to jest jednak dla mnie spory wydatek (szczególnie teraz przed świętami).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Warszawie:) Dziękuję za odpowiedź, nie ma problemu z bransoletką :)

      Usuń
  2. chyba dobrze jest podążać za pasją ;)
    ps. ja też z Wami byłam- i herbatę piłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiem - właśnie poprawiam :) Ściągnęłam od Ciebie listę.. hehhe:)

      Usuń
    2. Tak myślałam ;) a ja też ściągnęłam tyle, że od Zyśki ;) a ona z wydarzenia ;)

      Usuń
  3. Ciasteczka i tak były pyszne, te owsiane bardzo mi smakowały mimo braku cukru :) a może właśnie z powodu jego braku ;) Ale pierniczki też pycha :). W ogóle super, że chciało Ci się coś upiec, dziękuję!

    Co do rozwoju bloga to może źle się wyraziłam w swoim pytaniu, bo absolutnie nie chodziło mi o to, że teraz tematów na Twoim blogu jest jakoś bardzo dużo. Właśnie wręcz przeciwnie, zastanowiło mnie czy nie chciałabyś rozszerzyć bloga również na taki szerszy "lifestyle". Ale teraz jak przejrzałam sobie Twojego bloga tak nieco "głębiej" to widzę, że trochę takiego lifestyle'u też pokazujesz :) i widać, że nie gubisz się w tej swojej tematyce, tylko jesteś świadoma czego od tego miejsca chcesz :). Więc nie wiem czy Twój blog potrzebuje zmian :) tzn. może inaczej - Twój blog raczej nie potrzebuje, ale pytanie czy Ty potrzebujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to dobre pytanie :) Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  4. Zastanów się czy Ty potrzebujesz zmian, czy może tak jak jest jest dobrze. Jest tak, że czytelnicy przychodzą i odchodzą, a Ty będziesz zawsze i musisz czuć się tu dobrze.

    O kurczę. Zapomniałaś na liście o mnie :p Mi smakowały ciasteczka, tylko głupio mi było rzucić się na wszystkie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehh, ale ze mnie gapa - poprawione ;) Trzeba było się rzucać, a tak to kilka wróciło do domu... ale się nie zmarnowały:) Odnośnie zmian to chciałabym, żeby było bardziej minimalistycznie - i na blogu i w życiu tyle, że nie wiem jak się za to zabrać.

      Usuń
    2. Ja jak mówiłam na spotkaniu - planuję zmiany. Daję sobie 3 miesiące na planowanie właśnie, szukam idealnego szablonu i inspiracji, może Ty zrób podobnie:)

      Usuń
  5. lubię takie spotkania mnie czeka w grudniu :)
    ps. zmiany czasem nie wychodza na lepsze lepiej nic nie ruszać : ] !

    dodaje do obserwowanych
    wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyżbyś się wybierał na Blogowigilię? Bo ja właśnie mam zamiar :) Dziękuję za opinię i też życzę Wesołych!

      Usuń
  6. Ja próbowałam zorganizować coś takiego u siebie w mieście, ale był słaby odzew:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziwne, zazwyczaj takie spotkania cieszą się dużym powodzeniem :)

      Usuń
  7. Ciasteczka wyglądają smakowicie. Ja będę piekła pierniczki na święta :)
    Ja początkowo zakłądając bloga myślałam przede wszystkim o prezentowaniu makijaży do tego recenzję kosmetyków i od czasu do czasu jakieś stylizacje. Praktyka zweryfikowałą, że jednak jest bardziej lifestylwo, a co do stylizacji, niestety nie ma kto mi robić zdjęć. W sumie to oprócz ukochanego wizażu lubię pokobinować w kuchni, lubię stroić swoje gnizadko, więc dlaczego by czasem o tym nie wspomnieć. Szczególnie, że sama lubię u innych czytać takie wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na święta będę piec pierniczki - na pewno m.in. lebkuchen bo są przepyszne! Nie może zabraknąć też ciasteczek marcepanowych:) A na blogu chciałabym wprowadzić minimalizm, ale z drugiej strony cieszy mnie dzielenie się wieloma tematami, więc chyba tak zostanie :)

      Usuń
  8. Ojej jakie ciasteczka :) Wyglądają pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciacha były przepyszne! A miałam zapytać, gdzie takie cudowne pudełeczko wyszperałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pudełeczko kupiłam w tamtym roku w Tigerze, ale myślę, że w tym roku też je znajdziesz :)

      Usuń
  10. Zazdroszczę takich spotkań w mojej okolicy z nimi krucho niestety :/ Ciasteczka owsiane z żurawiną to ja bardzo lubię :) Jeśli chodzi o zmiany, to zależy tylko od Ciebie, ja się przyzwyczaiłam do treści na Twoim blogu i szczerze przyznam, że jeśli dojdzie coś nowego to ok, ale jeśli byś uszczupliła tematykę to tak troszkę by mi smutno było ;) ale jak wspomniałam to Twoja decyzja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak cieszą mnie Twoje słowa:) Uspokoiłam się, że to o czym pisze jest dobrze odbierane :) Więc niech Ci nie będzie smutno - zostaje jak jest;) Zamierzam tylko usystematyzować trochę wpisy.

      Usuń
    2. No to się z tego powodu bardzo cieszę :) Może i za często nie piszę komentarzy, ale ja tak już mam ;) za to bardzo często do Ciebie zaglądam i jakoś nie wyobrażam sobie samych makijażowych wpisów bez np. zdjęć sernika chałwowego ♥

      Usuń
  11. Myślę, że powinnaś pisać o tym, co sprawia Ci przyjemność, nie patrząc przy tym na zdanie innych. Nie ma sensu ograniczać się do pewnych ram, ponieważ w pewnym momencie zacznie Ci brakować powietrza i stracisz entuzjazm. Moim zdaniem zróżnicowana tematyka ma wiele zalet, ponieważ w ten sposób unikamy nudy i rutyny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne spotkanie, ja jeszcze nie byłam na żadnym, czeka mnie pierwsze i już mam stresa i tremę. :) Z natury jestem nieśmiała. :) Ciasteczka na pewno były pyszne, wyglądają bardzo apetycznie. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...