piątek, 5 kwietnia 2013

Kulinarnie: sałatka z kurczakiem na liściach szpinaku

Mam dzisiaj dla Was przepis na wspaniałą sałatkę z kurczakiem.
Sałatka jest zdrowa, pyszna i łatwa w przygotowaniu.
Oryginalny przepis znajdziecie TU.

Moja modyfikacja polegała na pominięciu rukoli, sera feta oraz oliwek. Natomiast pomidorki zastąpiłam ogórkiem, a grzanki świeżym chlebkiem posmarowanym masełkiem.
Na końcu sałatkę posypałam uprażonymi ziarnami słonecznika.

Oryginalna wersja jest bardzo bogata i bez wątpienia smakuje wyjątkowo, ale nie miałam tych produktów 
w domu, a pomysł na sałatkę był spontaniczny :)
Zapewniam jednak, że w tej wersji jest równie pyszna (aż nam się uszy trzęsły przy jedzeniu, a mój mąż, który nie przepada za sałatkami brał dokładkę :)
Nie zostało ani odrobiny.


 Polecam!

Edit: świeże liście szpinaku nie smakują jak te mrożone! Jeśli nie próbowaliście musicie to zrobić:)

11 komentarzy:

  1. Wygląda pysznie :D z tym że nie lubię szpinaku ale to zawsze można znaleźć jakiś zamiennik :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jadłaś świeże liście szpinaku? Ja się bardzo zdziwiłam jak na jakiejś uroczystości była pyszna sałatka, a potem okazało się, że tam był szpinak! Nie mogłam uwierzyć:) Musiałam sama spróbować i rzeczywiście okazało się, że świeże liście nie smakują jak te mrożone... po prostu jak sałata. Możesz oczywiście zastąpić roszponką, ale radzę najpierw spróbować :*

      Usuń
  2. ależ to wygląda apetycznie;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...