czwartek, 18 kwietnia 2013

Wyróżnienie za pasję, kreatywność...

Bardzo dziękuję Tsubaki za wyróżnienie, które dostałam:


Cieszy mnie każdy Wasz komentarz, wyróżnienie, obserwowanie - jest mi bardzo miło, dzięki temu wiem, że moja praca ma sens. Daje mi to siłę do działania, na każdym kroku zbieram materiały i myślę o kolejnych postach:) Chciałabym pisać dla Was jak najwięcej jednak praca pochłania duuużo czasu...


Ja chciałabym wyróżnić te blogi:
http://meenthe.blogspot.com/

Teraz pora na Was! Wyróżnijcie blogi, które według Was na to zasługują - oczywiście jeśli bierzecie udział w takich zabawach :)

A jutro możecie spodziewać się recenzji...

14 komentarzy:

  1. Proszę Cię bardzo :D Czekam na jutrzejszą recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękują:) ale o co chodzi z tym wyróznieniem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałaś wyróżnienie za pasję, kreatywność, cierpliwość i wiele innych...:) Teraz możesz wyróżnić blogi, które uważasz, że na to zasługują. Oczywiście jeśli przyłączysz się do zabawy:) Pozdrawiam.

      Usuń
    2. :) z chęcią wyróżnię kilka blogów :o

      Usuń
  3. łoo serce rośnie ;D dziękuję :*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny ten pomysł z wyróżnianiem blogów :-)

    rudnicka.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba:) Oczywiście nie ja wymyśliłam tą ideę:)

      Usuń
  5. Gratuluję wyróżnienia :**



    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję :) Kochana jesteś :***

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tak z opóźnieniem, ale bardzo chciałabym podziękować za to, że znalazłam się w tak zaszczytnym gronie :)
    Z opóźnieniem dziękuję, bo od 17 kwietnia zaczęłam pracować i nawet nie włączam komputera :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ostatnio miałam ciężki tydzień, więc rozumiem :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...