wtorek, 2 kwietnia 2013

Postanowienie poświąteczne + konkurs u Kany

Jak tam po Świętach? Objedzone?
Ja od dziś nie jem słodyczy i wracam do regularnego biegania. Niestety moje postanowienie, że zaczynam od wiosny się przesuwa, bo wiosny wciąż nie ma, więc zaczynam od dziś!
Czeka mnie ciężka praca, więc życzcie mi wytrwałości :)

To moja inspiracja:


Kto jeszcze nie wziął udziału w konkursie u Kany?
Serdecznie zapraszam! Do wygrania są m.in. kosmetyki z listy KWC oraz kolczyki hand-made :)



9 komentarzy:

  1. Ja zamierzam popracować nad brzuchem i pośladkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam zamiar zacząć zdrowo się odżywiać bo chcę przytyć :D jestem za chuda niestety :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że łatwiej w tą stronę choć pewnie nie aż tak jak może się wydawać:) Życzę powodzenia!

      Usuń
  3. codziennie wyjmuję hula-hop...;) w końcu kiedyś wyjmę i jak się zacznę kręcić to skończę w wakacje :o

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem po świetach kilka kilo cięższa heh też muszę zacząć się ruszać, teraz to chociażby w domu bo aura za oknem nie sprzyja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wiosnę chyba się nie doczekamy:( Więc pozostaje ćwiczenie w domu, albo na siłowni. Choć ja się przemogę i jeśli nie będzie mocno padać trochę pobiegam:)

      Usuń
  5. a ja przez święta bałam sie że będzie gorzej ale nie jest źle :) waga ciągle spada i zobaczyłam w końcu inną pierwszą cyfrę niż do tej pory :D:) zapraszam serdecznie do siebie na wszystkie trzy blogi :) mam nadzieję że na którymś znajdziesz również coś dla siebie i zatrzymasz się u mnie na dłużej :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...