środa, 1 stycznia 2014

Podsumowanie roku 2013

Witam Kochani w Nowym Roku! 
Żeby dobrze go przywitać zamykam stary rok podsumowaniem.

Pierwszy post na blogu ukazał się 5 stycznia, więc niedługo minie roczek odkąd piszę :) Niby to tylko rok, ale bardzo dużo mnie to nauczyło i wniosło do mojego życia, z czego ogromnie się cieszę!

Napisałam 99 postów, a najpopularniejszymi okazały się:


Łączna liczba wyświetleń bloga to ponad 25 tysięcy

Najczęstszymi hasłami, po których do mnie trafiliście z wyszukiwarki to:
płukanka z siemienia lnianego

picie siemienia lnianego efekty

tonik z kozieradki

Mam 162 obserwatorów - niektórzy są ze mną już od dawna, co mnie bardzo motywuje. Będę się dla Was jeszcze bardziej starać!

Uczestniczyłam w 3 spotkaniach blogerskich: BAM-ie, spotkaniu organizowanym przez Lifemanagerkę oraz Blogowigilii. Z dwóch pierwszych imprez pisałam relację, z Blogowigilii mi umknęła, więc teraz kilka wspomnień.

Na Blogowigilii organizowanej przez Ilonę Patro miałam okazję poznać i porozmawiać z Natalią, która prowadzi bloga BlondHairCare i jest dla mnie skarbnicą wiedzy odnośnie pielęgnacji włosów. To głównie dzięki niej i jej blogowi zaczęłam dbać o włosy :). Okazała się przemiłą osobą (na poniższym zdjęciu w środku) a delikatność jej urody dodaje jej mnóstwo uroku. Po prawej Ania z bloga AniaMaluje, którą poznałam na BAM-ie. Jeśli jeszcze jej nie czytacie, to duużo tracicie! Jej teksty są niesamowite, a sama Ania jest wspaniałą osobą!
fot. Małgorzata Breczko
Na spotkaniu uczestniczyłam też w stworzeniu łańcucha - im dłuższy tym więcej pieniędzy Tesco przeznaczało na zakup książek dla dzieci z Fundacji Sto Pociech. W ciągu 10 minut 20 blogerów stworzyło aż 49 metrów łańcucha! Tym samym Tesco przekazało 1500 zł na zakup książek :) Super!
fot. Agnieszka Wanat

Zdjęcie z Kominkiem też sobie zrobiłam, a co... :)
fot. Małgorzata Breczko
Ścianka sławy... hehe :)
fot. Małgorzata Breczko
A relację krok po kroku możecie zobaczyć u Ilony TU, szacun ogromny za zorganizowanie tak dużej imprezy!

Edit: Uczestniczyłam jeszcze w warsztatach świecowych.

Pod koniec roku odważyłam się też spełnić jedno ze swoich marzeń i moja pasja jaką jest tworzenie biżuterii przerodziła się w coś więcej niż tylko robienie jej dla siebie. W styczniu ruszy sklep internetowy!
Dla wahających się czy warto spełniać marzenia polecam TEN tekst. Daje dużo do myślenia.

Na urodziny dostałam lampę pierścieniową, dzięki której zdjęcia na blogu będą lepszej jakości :) Jupii!
Mogliście to zauważyć we wczorajszych zdjęciach makijażu, na których wreszcie widać dokładnie kolory.


Ponadto mam już swoją domenę i możecie wchodzić na bloga wpisując http://www.donnalavita.pl/ (oczywiście jakby co, to z blogspota przekierowuje).


To chyba by było na tyle podsumowania, będzie jeszcze podsumowanie włosowe, ale to już w osobnym poście.

Życzę Wam (i sobie), żeby ten rok 2014 był jeszcze lepszy i przyniósł nam duuużo radości i osiągnięcia zamierzonych celów!

26 komentarzy:

  1. Udanego Nowego Roku :) Życzę Ci dalszego blogowania i zdobycia nowych czytelników :D

    OdpowiedzUsuń
  2. SZCZĘŚLIWEGO Nowego Roku! :* wytrwałości w realizowaniu marzeń i celów!
    Buziaki, Michalina.
    www.soinspiring.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać , że miałaś fantastyczny rok :) Gratulacje! z niecierpliwością czekam na twoje wyroby.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego! Realizowania postawionych celów, zdrówka, radości, spełnienia marzeń!
    A teraz życzenia typowe od blogera dla blogera: ogromnych statystyk, wiernych czytelników, cudownej biżuterii, a tym samym ogromnej ilości klientów, ciekawych współprac z firmami, samych owocnych spotkań blogerskich! (mam nadzieję, że spotkamy się jeszcze na niejednym) :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bardzo dziękuję za trafne życzenia:) Wzajemnie wszystkiego naj naj!

      Usuń
  5. wzajemnie i dziękuję za bardzo miłe słowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjemności w dotyku,

    słodkości w przełyku.

    Szelestu w kieszeni,

    i słońca promieni

    oraz by rok cały,

    po prostu był wspaniały.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia, pięknie wyglądałaś:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Również życzę wszystkiego najlepszego z okazji nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wynik fantastyczny, oby tak dalej !:)

    Zapraszam do mnie :)
    http://hushaaabye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcie z Kominkiem zawsze spoko :D Żałuję, że nie było mnie na blogowigilii, w tym roku muszę to zmienić!

    OdpowiedzUsuń
  11. Miłe wspomnienia, dużo zmian, trzymaj tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja strasznie żałuję, że mnie nie było na Blogowigilii :( miałam pojechać, ale w tym dniu miałam szkołę. W przyszłym roku na pewno nie odpuszczę! :) miałaś świetny rok, życzę Ci, żeby 2014 był jeszcze bardziej pełny wrażeń :) wszystkiego dobrego :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj szkoda:( Ale w tym roku musisz koniecznie przyjechać! Wszystkiego dobrego!

      Usuń
  13. U mnie też wkrótce minie roczek bloga. Tak szybko ten czas minął a ja wreszcie znalazłam zajęcie, które mnie w pełni pochłonęło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurczę też chciałabym poznać Kominka;p

    OdpowiedzUsuń
  15. A więc nie pozostaje nam nic innego, jak zyczyć Ci jeszcze lepszych statystyk w Nowym Roku. I więcej wiernych czytelników, bo przeciez nie samymi cyferkami blogosfera żyje :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam nadzieję że ten rok będzie jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...