piątek, 10 stycznia 2014

Jak zmieniały się moje włosy

Moje włosy od stycznia 2013 do teraz.


Pierwszy rząd:
Na pierwszym zdjęciu widzicie włosy w styczniu, czyli rok temu - pofarbowane były henną Khadi ciemny brąz. Oczywiście zdjęcie było robione z lampą stąd ten błysk, choć bezpośrednio po hennie dość mocno błyszczały. Zastanawiam się nad powrotem do tego koloru, bo ładnie się prezentował.

Włosy w lutym w innym świetle, stąd inny odcień, były lekko podcinane na równo.

Kolejne zdjęcie to marcowe włosy - widać, że lekko urosły, zdjęcie robione w naturalnym świetle (czy komukolwiek na zdjęciu robionym w naturalnym świetle włosy błyszczą? Bo jak patrzę własnymi oczami to nawet w takim świetle błyszczą, a na zdjęciu nie ma szans).

Kwiecień - włosy po wizycie u fryzjera, poprosiłam o nadanie fryzurze zaokrąglonego kształtu.

Maj i czerwiec - niestety nie mogę odnaleźć odpowiednich zdjęć włosów z tych miesięcy.

Drugi rząd:
Lipiec - włosy farbowane mieszanką henny Khadi jasny brąz z cassią.

Sierpień - włosy nieco zmęczone wakacjami. Miałam też wrażenie, że w ogóle nie rosną. Dlatego też nie robiłam im zdjęć, aż do października (przedostatnie zdjęcie). We wrześniu byłam u fryzjera, żeby mocniej je zaokrąglić.

Styczeń 2014 - teraz widzę (i czuję;) ), że urosły :)

I niech mi ktoś powie, że nie warto dbać o włosy... 

Zmianę zawdzięczam świadomej pielęgnacji - używaniu delikatnych szamponów, olejowaniu, nakładaniu odżywek i masek z dobrym składem jak również nie farbowaniu chemią. O ulubionych kosmetykach do pielęgnacji włosów napiszę już niedługo, tymczasem, miłego weekendu!


32 komentarze:

  1. Super :) widać różnicę jak dla mnie :) ja też muszę się zatroszczyć o moje kłaki ;) na razie staram się odstawić farbowanie i zapuszczać trochę włosy i powoli ścinać żeby wrócić do swojego kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odstawienie farbowania chemią to bardzo istotny krok:) Powodzenia!

      Usuń
  2. Śliczne włosy. Zazdroszczę tego połysku. Wyglądają na zdrowe i zadbane. Ja muszę też zrobić porządek z moimi włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie są ;) jak dla mnie najładniejszy kolor mają na przedostatnim zdjęciu :) ale to tylko moja opinia :)

    http://oo-mini-kaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) To zdjęcie było robione w naturalnym świetle, więc najbardziej oddany jest obecny kolor, aczkolwiek odrosty są nieco jaśniejsze.

      Usuń
  4. Zgęstniały i mają o wiele lepszy kształt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem również wydać znaczną różnice swoim zdaniem bardzo piękne zdrowo wyglądające włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście że widać różnicę :) piękne są.

    OdpowiedzUsuń
  7. No ładne, ładne... widać, że zgęstniały :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Końcowy efekt bardzo mi się podoba! :)
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Na ostatnim zdjęciu - ideał *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, dziękuję! Ale do Twoich i tak mi daleko ;)

      Usuń
  10. Piękne masz włosy. Ja jestem teraz poszukuje "zdrowej " i mało chemicznej pozycji, ale rozjaśniającej. Może mi coś polecisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozjaśnia miód, rumianek, podobno też korzeń rzewienia :)

      Usuń
    2. Dzięki za info. A słyszałaś coś może o tych produktach http://hairwonder.com/#/en/hair-colour/products, ? Kilka osób mi je poleciło i się zastanawiam nad nimi mocno.

      Usuń
    3. Oj nie słyszałam:( Wyglądają ciekawie, ale nie widzę cen.

      Usuń
  11. Na ostatnim najładniejsze, takie gładkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ogromna różnica:) widac ze bardzo o nie dbasz :) tez dzisiaj dodałam post na temat mojej przygody z włosami u mnie prezprowadzono troche dekoloryzacji.... tez stsosuje mnóstwo produktów aby te wlosy zregenerowac i pobudzic do działania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) To prawda - dbam o nie wytrwale, ale najważniejsze, że widać efekty:) Powodzenia w takim razie!

      Usuń
  13. Wow, wow, wow. Muszę się wziąć za włosy. Na razie po prostu ograniczyłam chemię i są jakieś efekty, ale może pójdę krok dalej :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...