niedziela, 26 stycznia 2014

Konturówki do ust Pierre Rene Lip matic - 01 i 03

Dzisiaj mam dla Was coś makijażowego.
Mowa będzie o konturówkach do ust. Jest to ważny element w makijażu, dzięki któremu możemy powiększyć nasze usta lub też poprawić nieco ich kształt. Oczywiście musimy umieć się z nimi obsługiwać, ale w tym celu odsyłam do filmiku Maxineczki.
Ja za to chciałabym Wam opowiedzieć o automatycznych  konturówkach do ust firmy Pierre Rene.
Bardzo pozytywnie zaskakuje mnie ostatnio jakość kosmetyków tej firmy! Na jednym z blogów zobaczyłam właśnie te konturówki i od razu trafiły na moją wish listę. Mam dość małe usta i bardzo szybko zjadam wszelkie pomadki i błyszczyki, ponadto często pomadki po jakimś czasie od nałożenia wychodzą poza linię ust (też tak macie?). Dlatego stwierdziłam, że konturówka przyjdzie mi z pomocą w tych moich bolączkach ;)

Czy Pierre Rene spełniło moje oczekiwania?
Jak najbardziej tak!
Konturówki są naprawdę trwałe i zapobiegają wychodzeniu pomadki poza kontur ust.
Używam ich także na całe usta - są nie do zdarcia! Często też pokrywam je błyszczykiem w zbliżonym kolorze, co znacznie przedłuża jego trwałość.
Jeśli chodzi o użytkowanie to ich konsystencja nie jest zbita, więc nie ma problemu z malowaniem czy wysuszeniem ust, jednocześnie są świetnie napigmentowane i dają mocny, jednolity kolor.

Producent obiecuje, że nie zawierają parabenów, co jest dodatkowym plusem.

Posiadam odcień 01 i 03. Odcień 01 to morelowy róż, a 03 to ciepła czerwień.




odcień 01

odcień 03


Konturówki występują w 5 odcieniach, a ich cena to 10,90.

Jak dla mnie to naprawdę dobra jakość za rozsądną cenę! Jedyną wadą może być ich dostępność - produkty Pierre Rene znajdziecie w osiedlowych drogeriach np. drogerii Blue oraz w wybranych Naturach. Z pomocą przychodzi firma - na ich profilu facebookowym możecie spytać o drogerie w Waszej okolicy w których znajdują się te kosmetyki, oczywiście jest też sklep online.

Używacie konturówek?


8 komentarzy:

  1. Ładne kolorki :) Nigdy w sumie nie używałam konturówek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor :)
    Super posty :)
    Zapraszam do mnie :) kiniaxall.blogspot.com :)

    + może wzajemna obserwacja? Daj znać u mnie :) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawy blog, z chęcią dodaję do obserwowanych ; )!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam bardzo duże usta i nie chcialabym ich jeszcze bardziej powiększać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie używam konturówek (tak jak pisze koleżanka wyżej-mam duże usta,nie chcę powiększać)... na całe usta -czemu nie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. mam, tylko nie pamiętam teraz nr ;)
    ale bardzo ją lubię ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...