poniedziałek, 3 marca 2014

Niedziela dla włosów: olejowanie połączone z maskowaniem

Postanowiłam przyłączyć się do akcji Anwen i napisać jak zadbałam wczoraj o swoje włosy.

W sobotę przed snem nałożyłam olejek Khadi na skalp i całe włosy, zawinęłam je w koczek i poszłam spać. W niedzielę rano zanim umyłam włosy nałożyłam na nie maskę Pilomax, ponownie zawinęłam w koczek i nałożyłam termo-czepek, a na to dodatkowo czapkę 
(w celu wytworzenia ciepła pomagającego substancjom odżywczym wniknąć w strukturę włosa). 





Po godzinie umyłam włosy szamponem Alterra, na włosy od linii ucha dosłownie na chwilę nałożyłam maskę Bioetika, odcisnęłam wodę
z włosów i zawinęłam w turban z mikrofibry.



 Po naturalnym wyschnięciu w końcówki wtarłam serum ArganOil Bioelixire.

Tak wyglądały włosy w naturalnym świetle:

 A tak z lampą:

Były tak gładkie i śliskie, że podczas biegania z zaplecionego warkoczyka ześlizgnęła mi się gumka ;) Niestety nie zauważyłam tego od razu i mimo, że biegłam z powrotem tą samą trasą już jej nie znalazłam :(

Swoją drogą słyszałam o gumkach, które nie niszczą włosów, a także nie pozostawiają na nich śladów (InvisiBobble). Muszę je mieć! Słyszałyście o nich? A może już macie?

26 komentarzy:

  1. Śliczne masz włosy. Zazdroszczę włosomaniczką.. ja nie cierpię pielęgnacji włosów i jedynie co robię to myję, nakładam odżywkę, olejek czasem prostuję..nic więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko prostowanie nazwać pielęgnacją, ale już olejek to jak najbardziej objaw włosomaniactwa :)

      Usuń
  2. naprawde fajnie wygladaja :) jak czesto to robisz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taką pielęgnację z olejkiem i trzymaniem maski pod czepkiem to raz-dwa razy w tygodniu. Natomiast olejek na noc to prawie codziennie:)

      Usuń
  3. dzięki:) Twoje są świetne! takie gładkie i błyszczące:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne włosy :)
    Ale mnie zainteresowałaś tym turbanem na głowę..... Oj.... :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba Twój kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To henna z amlą Khadi. Tyle, że kładziona na wcześniejsze eksperymenty z mieszankami henny jasny brąz, cassi i indygo ;)

      Usuń
  6. Też muszę porobić takie zabiegi moim włosom :)

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam ten szampon z alterry, ale u mnei się on nie sprawdził ;p

    p.s. zapraszam na konkurs, do wygrania voucher o wartości 30$ na okulary, informacje tutaj: http://olusky.blogspot.com/2014/03/firmoo-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu się nie sprawdził? U mnie nie do końca domywa olej, ale przynajmniej nie wysusza.

      Usuń
  8. khadi jest chyba najlepszy na świecie ! piękne włosy, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow jakie lśniące! Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pod wrażeniem kondycji i piękna Twoich włosów! Aż zaczęłam zastanawiać się nad powrotem do olejowania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jak najbardziej polecam - czemu przerwałaś?

      Usuń
  11. Słyszałam o tych gumkach, sama nie miała. Moja koleżanka je ma i jest zadowolona, ale zawsze nosi rozpuszczone włosy, więc nigdy na żwyo nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za informacje, już znalazłam je stacjonarnie, muszę tylko się tam przejechać :)

      Usuń
  12. Jeśli stosujesz olejki do włosów nie powinno się myć włosów szamponami z sls, bo zmywasz całą dobroć olejku. Powinno stosować się olejki dla dzieci np Babydream, bez sls

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alterra jest bez sls.

      Usuń
    2. Dokładnie tak, Alterra zawiera nieco łagodniejszy detergent od sls. Natomiast ja z SLS całkowicie nie rezygnuję, raz na tydzień oczyszczam włosy szamponem Barwy. Pierwszy Anonimek (skoro jest takim specjalistą) powinien wiedzieć, że przy nakładaniu olejków włosy powinno się oczyścić raz na jakiś czas szamponem z SLS ;)

      Usuń
  13. Kurczę tyle pozytywnych wpisów na temat olejków, a jak ja coś takiego zastosuje to mam wrażenie że moje włosy nie są odżywione tylko oklapnięte, ciężkie i tłuste. W takiej sytuacji stosuje kosmetyki, których używają fryzjerzy, ponieważ po ich zastosowaniu moje włosy są miękkie, gładkie i pachnące.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...