niedziela, 9 marca 2014

Niedziela dla włosów: płukanka z siemienia lnianego z keratyną i kolagenem

Tak jak w poprzednią niedzielę postanowiłam zrobić dla włosów coś więcej. Oprócz nałożenia olejku Khadi na noc, umyciu włosów delikatnym szamponem i nałożeniu maski pod czepek zastosowałam płukankę z siemienia lnianego. O masce i płukance z siemienia, którą bardzo polecam pisałam TU.



Zastosowałam jednak nie samą płukankę, a z dodatkiem keratyny i kolagenu (do przygotowanej wcześniej i ostudzonej płukanki z siemienia dodałam kilka kropel keratyny hydrolizowanej i kolagenu z elastyną ze sklepu zsk).


Po wyschnięciu włosy były cudownie gładkie, miękkie i lejące.
Zabezpieczyłam jeszcze końcówki serum Marion.

Tradycyjnie już zdjęcia:
bez lampy
z lampą, ale w świetle dziennym

14 komentarzy:

  1. Myślałam o płukance z samego siemienia. Jak ja bym chciała mieć takie proste i lejące włosy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej polecam! A ja bym chciała mieć mniej przyklapnięte ... ;)

      Usuń
  2. Pięknie się błyszczą! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Różnica jest widoczna. Też muszę zrobić takie spa moim włosom :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne proste i lejące włosy ;) Od dawna o takich marzyłam.


    zapraszam do mnie ;) blog-amandy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz przepiękne włosy, takie zdrowe i pełne blasku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie błyszczą Ci się włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Różnica jest widoczna gołym okiem! Pięknie błyszczą! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...