poniedziałek, 10 lutego 2014

Bransoletki handmade - mój sklep + niespodzianka



W styczniu pisałam, że planuje otworzyć sklep internetowy z moimi bransoletkami handmade. I oto jest.

Zapraszam Was bardzo serdecznie: sklep.donnalavita.pl

Ciekawą opcją w sklepie jest dobór własnej zawieszki.
Jest również możliwość złożenia indywidualnego zamówienia, czyli bransoletki z kamieni z zawieszką czy na rzemyku a'a Lilou, którą sobie wymarzycie, a nie ma jej w ofercie.
Wszystko do ustalenia w mailu.

Zachęcam też do polubienia strony sklepu na FB: facebook.com/sklepdonnalavita

Ponieważ sklep jest cały czas udoskonalany, chętnie przyjmę rady odnośnie tego co Wam przeszkadza, co można wprowadzić
i poprawić :)

Mam nadzieję, że bransoletki przypadną Wam do gustu ;)

Mam dla Was też niespodziankę: do 14 lutego 2014 przy złożeniu zamówienia w polu "uwagi" wystarczy wpisać hasło "blog" i dostaniecie wtedy 5% rabatu!

Zapraszam:)

15 komentarzy:

  1. Gratuluję otworzenia sklepu :) mnie też się marzy swoje małe miejsce, ale na razie nic nie zdradzę. Żeby mi było łatwiej postanowiłam napisać biznesplan (temat mojej pracy licencjackiej). Połączyłam pożyteczne z pożytecznym i przyjemnym :D Ciekawa jestem jak rozwinie się Twój sklep :) no i już jakiś czas temu zauważyłam, że zainwestowałaś we własną domenę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki! Tak, połączyłam zakup domeny z otwarciem sklepu:)

      Usuń
  2. Bardzo ładna bransoletka. I oczywiście gratulację. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sklepik :) Zazdroszczę bo też bym chciała otworzyć no ale wiadomo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, śliczna jest ta bransoletka ;))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...