niedziela, 9 lutego 2014

Kulinarna niedziela: makaron z pesto brokułowym i orzeszkami pinii

Gdy zobaczyłam na jadłonomii przepis na pesto brokułowe wiedziałam, że je zrobię! A, że miałam orzeszki pinii
to postanowiłam zmodyfikować przepis i zastąpić migdały właśnie nimi. Kolejną modyfikacją było dodanie liści bazylii zamiast
pietruszki, a także pominięcie płatków drożdżowych.

Gdy już miałam pesto trzeba było je do czegoś wykorzystać. Postawiłam na pełnoziarnisty makaron.
Tak powstało zielone danie posypane roszponką i uprażonymi orzeszkami pinii:




Bardzo zdrowe i pożywne! Polecam :)

11 komentarzy:

  1. Ale mi się zachciało jeść. Pysznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem niezła makaroniara i już to lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje ulubione pesto jest z zielonej pietruszki:) Polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale kusisz jedzeniem w każdą niedzielę!:) ja bardzo lubię pesto z makaronem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. prezentuje się wyśmienicie :-)

    www.hotelowerecenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda przepysznie, cos czuję, że niedlugo też poeksperymentuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mmmm, coś niesamowitego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda bardzo kusząco! <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...