sobota, 15 lutego 2014

Makijaż walentynkowy, nie tylko na Walentynki ;)

Walentynki co prawda były wczoraj, ale pewnie większość z Was świętowała je dzisiaj, a część pewnie będzie świętowała dopiero jutro ;) Dlatego postanowiłam dodać zdjęcia mojego makijażu, zwłaszcza, że można go wykorzystać również na inne okazje.

W tym makijażu postawiłam na delikatność - rozświetliłam twarz i oczy. Zrobiłam dość cienką kreskę eyelinerem i wytuszowałam kilkakrotnie rzęsy przeczesując je grzebykiem, żeby były ładnie rozdzielone. Na usta położyłam różową pomadkę.










Tutaj na pomadkę dołożyłam nieco błyszczyku:

 Użyte kosmetyki:
- podkład Rimmel Stay Matte 100 Ivory,
- puder sypki Jadwiga,
- bronzer Honolulu,
- róż Africa,
- rozświetlacz high lights technic (użyty na szczyty kości policzkowych),
- baza pod cienie Bell,
- cień Miyo Vanilla (na całej ruchomej powiece i pod łukiem brwiowym),
- pigment Kobo 504 mint cream (w wewnętrznych kącikach oczu),
- eyeliner Eveline,
- tusz do rzęs Oriflame Wonderlash,
- grzebyk do rzęs Inglot (mocno polecam!),
- cień Inglot matte 378, użyty do podkreślenia brwi,
- szminka Ingrid Wonder Shine Full Color 295,
- błyszczyk Lovely Maxi Lips jasny róż (niestety nr się zmazał).


23 komentarze:

  1. bardzo ładny, subtelny makijaż:)

    zapraszam do nas na nowy post nibelung-style.blogspot.com oraz na fb https://www.facebook.com/pages/Nibelungstyle/334806953280196 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy ja się nauczę tak robić kreskę...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A próbowałaś eyelinera w pędzelku? Polecam Eveline Celebrities - nim najlepiej maluję mi się cienką kreskę ;)

      Usuń
  3. Bardzo Ci do oczu pasuje taki makijaż :) Swietnie współgra z Twoją buźką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Rzeczywiście w takim delikatnym makijażu najlepiej się czuję :)

      Usuń
  4. Naprawdę bardzo ładny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie :) ja niestety nie miałam makijażu na walentynki bo byłam rano u okulisty i wszystko musiałam zmyć bo się rozmazałam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami skórze przydaje się odpoczynek od makijażu ;)

      Usuń
  6. Bardzo ładny makijaż, lubię takie delikatne make-upy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz w takim makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie i naturalnie, uwielbiam w Tobie taką "wrodzoną" naturalność! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny makijaż :) I cudowny kolor ust :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubie takie delikatne makijaże, piękna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny makijaż :) Taki dziewczęcy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny makijaż :) sama od niedawna wykonuję u siebie bardzo podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo delikatnie, ale podkreśla wszystko to, co należy podkreślić:). Masz przepiękne rzęsy! Oj zazdroszczę!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie :) Pasuje Ci, a kolor pomadki boooski <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny, delikatny makijaż :)
    PS. Pisałaś u mnie na blogu, że chciałabyś uzyskać porady odnośnie Tajlandii, zaraz wyślę Ci maila :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...