wtorek, 29 stycznia 2013

Dzień czwarty dla skóry - zamówienie:)

Dziś już czwarty dzień pielęgnacji skóry - ale ten czas szybko płynie...

Postawiłam dziś na zadbanie o moją skórę w przyszłości - złożyłam pierwsze zamówienie na zsk!
W koszyku znalazły się naturalne oleje, ekstrakty roślinne i owocowe, hydrolat różany, kwas hialuronowy i wiele innych półproduktów zarówno do skóry jak i włosów. Jak przyjdzie przesyłka na pewno się pochwalę!


Żeby nie było, że myślałam tylko o zamówieniu - wypiłam też pokrzywę, zieloną herbatę, zjadłam jabłko, a po powrocie do domu od razu zmyłam makijaż:)

Bardzo podoba mi się ten pomysł z tygodniem pielęgnacji - myślę, że pozwoli to zmienić złe nawyki na dobre (chociażby zmywanie makijażu po przyjściu do domu, a nie dopiero przed snem). Skóra na pewno nam się za to odwdzięczy!

Czy Wy też staracie się dbać o swoją skórę każdego dnia?

2 komentarze:

  1. Moje pierwsze (i jedyne do tej pory ;d) zamówienie wyglądało bardzo podobnie. Chociaż pod koniec używania zapach hydrolatu różanego, na początku przeze mnie ubóstwiany, nieco mi się znudził :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie mogę się doczekać przesyłki - ciekawa jestem tego zapachu:)Pozdrawiam.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...