sobota, 5 stycznia 2013

Mój pierwszy post

Donna la vita czyli życie kobiety.
Witam serdecznie na moim blogu, którego tematem przewodnim będzie pielęgnacja ciała
i włosów oraz makijaż.
Uwielbiam gorące kąpiele z dodatkiem różnych pachnideł i olejków oraz domowe zabiegi spa, stąd też pomysł, żeby podzielić się z Wami m.in. opinią na temat produktów, których używam.
Zarażona włosomaniactwem przez inne blogerki - największy w tym udział ma Siempre, BlondHair i Idalia - dziękuję Dziewczyny:) zapuszczam włosy i staram się o nie dbać naturalnymi kosmetykami i domowymi metodami. Myślę, że warto - czego dowodem mam nadzieję będę ja i przekonam Was do tego samego.
Był czas w którym marzyłam o zostaniu wizażystką - marzenie się nie spełniło, ale miłość do makijażu została:) Dlatego będę pokazywać co udaje mi się czasem zmalować.
Chciałam się także podzielić z Wami moją pasją tworzenia biżuterii - brakuje mi czasu, żeby poważnie się tym zająć, ale może kiedyś...
Na blogu nie zabraknie również notek kulinarnych - lubię eksperymentować i szukam nowych doznań smakowych.
Zapraszam do czytania i komentowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...