sobota, 26 stycznia 2013

Tydzień dobroci dla skóry - dzień pierwszy

Przyłączając się do zabawy Aliny Rose mającej na celu dopieszczenie naszej skóry nałożyłam dziś maseczkę regenerującą z glinką brązową Ziaji.


Maseczka z glinką brązową (5%) przeznaczona do każdego rodzaju skóry.
Uzupełnia niedobór substancji odżywczych - glinka brązowa regenerująca - surowiec naturalny z grupy minerałów ilastych, jest źródłem mikroelementów: głównie krzemu (około 50%), glinu (około 15%), żelaza (około 6%), wapnia (około 4%), potasu (3%) i magnezu (2%).
Przyspiesza regenerację skóry:
- ECO - certyfikowany olej Canola (rzepakowy) - bogaty w fitosterole, tokoferole oraz kwasy tłuszczowe. Doskonale odżywia i zmiękcza naskórek,
- ECO - certyfikowane glicerydy kokosowe - źródło NNKT bogatych w kwasy omega3 i omega6 niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania skóry. Zapewniają wysoką efektywność ochrony warstwy lipidowej naskórka,
- prowitamina B5 - aktywnie nawilża oraz skutecznie regeneruje podrażniony naskórek.
Skutecznie wygładza drobne zmarszczki,
- proteiny ze słodkich migdałów - wyraźnie wygładzają naskórek, dając widoczne efekty liftingujące. Zapobiegają wiotczeniu skóry, wzmacniają jej strukturę i przyspieszają procesy regeneracji,
- witamina E - witamina `młodości`, neutralizuje wolne rodniki przyspieszające proces starzenia skóry.


Mam nadzieję, że się nie przestraszycie... specjalnie dla Asi:)

Moje wrażenia:
Maseczka bardzo ładnie się rozprowadza, ładnie pachnie i wysychając nie ściąga skóry.
Po zmyciu skóra jest wyraźnie nawilżona i wygładzona. Zauważyłam także efekt rozświetlenia. Po nałożeniu delikatnego makijażu cera wyglądała naprawdę fajnie - tak promiennie:)
Biorąc pod uwagę, że maseczka jest łatwo dostępna i tania to nie widzę minusów.

Muszę pomyśleć co mogę zafundować mojej skórze w następnych dniach. Na pewno postaram się pić więcej wody, jeść więcej owoców i warzyw, a także zmywać makijaż po przyjściu z pracy.
O wszystkim napiszę! A Wy jak dbacie o swoją skórę?

P.S.  Żeby włosy nie były zazdrosne na nie też nałożyłam maskę (co widać na załączonym obrazku).

Na koniec zamieszczam kilka zimowych zdjęć:


Trzymajcie się cieplutko!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...