niedziela, 10 marca 2013

Hula hoop

I znów wróciła zima... Ehh:( Czy Wy też macie z tego powodu kiepski nastrój? Jak już zrobiło się cieplej i pojawiło się słońce poczułam, że zachciewa mi się żyć, wziąć się za porządki, za dietę...:) Atu klapa!
Zdążyłam jednak zamówić hula hoop, więc przynajmniej jeden krok udało mi się zrobić w tym kierunku.
Moje hula ma 97 cm szerokości i waży 0,84 kg oraz składa się z 7 segmentów łatwych do połączenia (co wydało mi się praktyczne przy przechowywaniu i ew. przewożeniu) i posiada wbudowanych 56 kulek do masażu.
Dzięki tym kulkom, które teoretycznie masują nam mięśnie mamy w łatwy i przyjemny sposób wyrzeźbić sobie talię...:)



A jak to wygląda w praktyce?
Moje odczucie po złożeniu było takie: jakie ono ogromne...! 


Jednak dzięki temu nie ma mowy, żebyśmy mieli problem z kręceniem. Przyznam, że próbowałam kręcić małym kółkiem, które znalazłam jeszcze z czasów dzieciństwa, ale mimo, że wypełniłam je ryżem nie utrzymywało się na talii dłużej niż kilka sekund:)
Z tym naprawdę nie ma problemu.
Co do kulek masujących to niestety ich obijanie o boczki daje nieźle popalić!
Na razie kręciłam po kilka minut, żeby przyzwyczaić skórę (choć nie wiem czy to możliwe) - założyłam też grubą bluzę, ale mimo wszystko brzuch i boczki trochę bolą. Jednak siniaków na razie nie zauważyłam, co mnie cieszy.

Mam nadzieję, że będą efekty:)

Kto zaczyna ze mną kręcić???

10 komentarzy:

  1. Fajne :) Też bym sobie pokręciła ale mam figurę ok ale w sumie takie dla dzieci mogę sobie kupić xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takim małym jest trudniej kręcić, ale możesz spróbować:)

      Usuń
  2. ma go moja siositra, ale kręciła przez pierwsze 3 dni:) chyba zabiore go jej i sama będę kręciła haha;)) daj znac czy będziesz miała efekty:)
    zapraszam do mnie, chociaz ja dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem, ale mam nadzieję ze Ci sie spodoba;) pozdrawiam:) kamiladzwonkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam kiedyś ogromną ochotę na takie kółko z masażerem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A teraz co? Mówię Ci super sprawa! 35zł na allegro i kręcisz:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...