wtorek, 12 marca 2013

Przesyłka z setare na poprawę nastroju:)

Kolejny dzień, który dobija niesprzyjającą aurą pogodową. Ehh... A mogło być tak pięknie:-(
Gdzie jesteś wiosno, gdzie???

Ale pewnie macie dość użalania się, więc przejdę do przyjemniejszego tematu poprawiającego nastrój każdej z nas;-) Otóż w domu czekała na mnie przesyłka ze sklepu setare :-)

Zamówiłam:

Olejek łopianowy z witaminami (mojego ulubionego z kiełkami pszenicy nie było na stanie, ale mam nadzieję, że ten też będzie dobry)

Balsam na kwiatowym propolisie (po tylu dobrych opiniach musiałam go w końcu mieć)

Szampon love 2mix z papryczką chili (ciekawe czy przyspieszy porost)

Szampon Eco Hysteria ultra gładkość (niewiele opinii o nim znalazłam, ale zaryzykowałam)

Korund mikrodermabrazja

Aktywne serum na porost włosów, Apteka Agafii (niestety zapomniałam go przynieść do zdjęcia)

Dostałam też próbkę odżywki shikakai :)


Zrobiłam sobie gorącą kąpiel, włosy umyłam szamponem Eco Hysteria ultra gładkość i nałożyłam balsam na kwiatowym propolisie. Pierwsze wrażenia jak najbardziej pozytywne! Włosy gładziutkie i nawilżone. Od razu mam lepszy humor :)

Miałyście coś z tej listy? Najbardziej ciekawa jestem tego serum na porost, bo niestety moje włosy nie chcą rosnąć....
Może macie jakieś sposoby? Tylko odpada picie drożdży :(

18 komentarzy:

  1. Ojeju jakie smakołyki :) Wszystko mnie ciekawi idę poszperać w ofercie tego sklepu choć w tym miesiącu na pewno nic nie kupię bo inaczej musiałabym zjeść swoje pędzle taką mam gigantyczną dziurę w budżecie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby coś służę wymianką:) Tam jest tyle ciekawych rzeczy, że miałam ochotę na wiele więcej!

      Usuń
  2. Jak wypróbujesz serum do włosów to zdaj relacje, jestem ciekawa bo też włosy mi nie rosną :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze z tej listy nic nie miałam, aczkolwiek właśnie zrobiłam zamówienie więc wpadnie mi trochę kosmetyków rosyjskich :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Szampon love 2mix z papryczką chili - ojeju! Ale smakowicie brzmi :-))!!

    OdpowiedzUsuń
  5. No no no... fane zakupy! Z niecierpliwościa czekam na recenzje!

    Sama mam korund, przyszedł dzisiaj pocztą :)

    Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie go użyłam i buźka gładka jak u niemowlaka:-)

      Usuń
  6. Ciekawe kosmetyki:) Czekam na recenzje..

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję i zapraszam ponownie:) Piękna ta bransoletka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że paczuszka doszła cała i zdrowa:))

    OdpowiedzUsuń
  9. super paczka.

    a sposobu na porost nie mam. jedynie dbać o nie, aby musieć ścinać jak najrzadziej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już 3 m-ce nie obcinałam i mimo, że końce nie są zniszczone to włosy wymagają odświeżenia, bo są oklapnięte. Ale nie ma nic na siłę - kiedyś może urosną:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...