piątek, 15 marca 2013

TAG - Liebster Blog Award


Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za dobrze wykonaną robotę. Dlatego też bardzo dziękuję Asi B. za nominację i docenienie mojej pracy! 

Zasady TAG-u to udzielenie odpowiedzi na 11 pytań zadanych przez osobę, która nas nominowała, a następnie wymyślenie swoich 11 pytań i przekazanie nominacji kolejnym 11 blogom. Należy oczywiście o tym poinformować nominowanego na jego blogu.

Nominacja jest przyznawana blogom, które nie mają 200 obserwatorów.



Zaczynamy!

1. Co robisz, gdy nikt nie widzi?
Nakładam maseczkę ze spiruliny:) Aż boję się pomyśleć co by było gdyby zobaczył mnie 
w niej np. listonosz... chyba by pomyślał, że trafił na inną planetę:)


2. Myśl, która nie daje Ci spokoju?
Kiedy będzie wiosna???

3. Nuta, która ostatnio zawładnęła Twoim umysłem?


Tekst jest bardzo inspirujący!

4. Po co Ci ten blog?
Blog założyłam w celu poznania ciekawych osób, które tak jak ja mają swoje pasje 
i zainteresowania, którymi chcą się podzielić otrzymując w zamian wsparcie i siłę do działania. 

5. Postać z bajki, z którą się utożsamiasz?
Kubuś Puchatek to moja ulubiona bajka. Lubię miodek i spaaaać, więc Miś ze mnie jak nic.
Najchętniej przespałabym zimę zagrzebana głęboko pod kołderką!


6. Ktoś, na kim zawsze możesz polegać?
Mój mąż, który jest wspaniałą osobą.

7. Co Cię najbardziej denerwuje?
Rzeczy na które nie mam wpływu np. nieprzemijająca zima :(

8. Kosmetyk, bez którego nałożenia nie wychodzisz z domu?
Nie wyobrażam sobie nie nałożenia oliwki czy balsamu po kąpieli, natomiast jeśli chodzi o makijaż to tusz do rzęs jest obowiązkowy!

9. Film, na którym się ostatnio wzruszyłaś?
Gdy nie było wiadomo czy przeżył, łzy same poleciały...

10. Miejsce, za którym tęsknisz?
Niezapomniane wakacje w Maroku

11. Moment w życiu, który chciałabyś powtórzyć? 

Najbardziej to zmiana myślenia w szkole, a dzięki temu lepsze wybranie ścieżki zawodowej...


A teraz moje pytania: 

  1. Jaki masz sposób na pobudkę i szybkie bycie gotową do życia/pracy?
  2. Jaki jest Twój ulubiony podkład i tusz?
  3. Jaki jest Twój KWC, czyli kosmetyk najlepszy z najlepszych?
  4. Twoja największa pasja to...
  5. Czym się aktualnie zajmujesz, a co chciałabyś robić w życiu?
  6. Film, który ostatnio zrobił na Tobie ogromne wrażenie - jeśli chcesz napisz dlaczego.
  7. Książka, którą polecasz i uważasz, że każdy powinien ją przeczytać - jeśli masz ochotę napisz dlaczego.
  8. Jaki masz naturalny kolor włosów, na jaki farbujesz, a jaki jest Twój wymarzony?
  9. Na co wydajesz najwięcej pieniędzy?
  10. Gdybyś miała wybrać najlepszy szampon i odżywkę/maskę do włosów to co to by było?
  11. Co najbardziej lubisz czytać na blogach?


Bardzo jestem Ciekawa Waszych odpowiedzi, więc czekam na nie niecierpliwie:)

23 komentarze:

  1. dziękuję za nominację :*
    też już mam dość tego śniegu, jakaś totalna masakra;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś to chociaż świeciło słonko, ale nadal strasznie zimno:(

      Usuń
  2. Dzięki za otagowanie :) Jeszcze dzisiaj postaram się odpowiedzieć na TAG :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytając przy każdej odpowiedzi mówiłam - to tak jak ja:) miodek zjadam pod każdą postacią i przemycam do wielu dań, tusz do rzęs jest obowiązkowy (bez niego czuje sie nago), spanie...(ziew), no i zmiana decyzji o wyborze studiów, gdybym parę dobrych lat temu miała ten sam rozumek, ehh...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *ten sam rozumek co teraz oczywiście:)

      Usuń
    2. Też tak myślę:) Fajnie poznać bratnią duszę:)

      Usuń
  4. Dziękuję za otagowanie :) odpowiedzi już są u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Ci bardzo:** , ale ostatnio brałam udział w tym tagu;)
    Dodam, że jest mi bardzo miło, że o mnie pomyślałaś:D Byłam pewna, że Cię obserwuję, a teraz patrzę i mnie nie ma- już się poprawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co widzę to inny ten tag ;) Dziękuję za dodanie:)

      Usuń
    2. Chodziło mi o Tag- Liebster Blog ;) Do tego dostałam już 3 zaproszenia i jak na razie mimo szczerych chęci nie wyrobię się;) Mam nadzieję, ze w późniejszym terminie mi się uda ;P

      Usuń
  6. Ja również ostatnio wzruszyłam się na mrocznym rycerzu.. ah!:D super odpowiedzi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo fajnie wiedzieć, że nie tylko ja:) Dziękuję:)

      Usuń
  7. haha, mam takie same odczucia co do maseczki ze spiruliny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale działanie ma świetne - właśnie siedzę z nią tym razem na głowie :)

      Usuń
  8. Kochana ślicznieeeeeeeeee dziękuję, ale miło!:)buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za nominację. Odpowiedzi już niedługo na moim blogu Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę pobytu w Maroku... <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...