piątek, 1 marca 2013

Powiew wiosny

Za oknem w końcu pojawiło się słoneczko:) Choć niech Was to nie zmyli, bo ciepło jeszcze nie jest! Ale już czuć wiosnę i dlatego też postanowiłam ją przywołać wiosennymi paznokietkami.

Lakier WIBO z nowej kolekcji Gel LIKE o numerze 7 blue lake.

Jest to lakier do paznokci z formułą imitującą lakier żelowy.
Kolorek to połączenie błękitu z miętą, po nałożeniu dodatkowo ukazuje się niebieska poświata :)


Niestety nie zauważyłam efektu żelowych paznokci, lakier ma gęstą konsystencję, więc 2 warstwy są dość grube i długo schną.
Kolorek bardzo mi się podoba, ale niestety po jednym dniu zaczął odłazić :( tyle, że jak już wiecie mnie lakiery się nie trzymają...

Fajne jest to, że kolory zostały stworzone przez blogerki i na każdym lakierze znajduje się autograf danej blogerki oraz odnośnik do jej bloga :D
Cena 5,99 Rossmann

Wypróbujecie? A jeśli już posiadacie to jak się spisuje?
Miłego weekendu!

12 komentarzy:

  1. Kolor niczym wiosenne niebo :)

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam na rozdanie na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj mietowy to moj ulubiony:)tez sobie kupie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor jest świetny, a typowy miętowy też jest:-)

      Usuń
  3. Świetny kolor! Szkoda tylko, że długo schnie. Strasznie mnie to drażni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety. Chyba, że położysz jedną warstwę.

      Usuń
  4. Bardzo ładny kolor. Szkoda ze szybko schodzi ale mnie to nie zrazi żeby wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może u Ciebie dłużej się utrzyma:-) Ja nie położyłam topa, więc to też miało wpływ.

      Usuń
  5. Dziękuję bardzo za podanie linka do tego posta na moim blogu :)
    Efekt jest fenomenalny tylko szkoda, że lakier jest mało trwały :(
    Pozdrawiam i oczywiście subskrybuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może z utwardzaczem dłużej by się trzymał:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...