poniedziałek, 18 lutego 2013

Prośba o poradę dotyczącą pielęgnacji włosów

Dziś trochę nietypowo, ale postanowiłam prosić Was o pomoc.
Moje włosy ostatnio mają jakieś złe dni.
Zastanawiam się czy to kwestia pogody i zimowego czasu, którego mam serdecznie dość - może włosy też się buntują?
Myję je delikatnymi szamponami, stosuję maski, wcieram oleje - a one w świetle dziennym są matowe i sianowate :(


Po zabiegach pielęgnujących w świetle sztucznym błyszczą pięknie i wyglądają dużo lepiej, ale chciałabym, żeby wyglądały tak również w dzień (na zdjęciu poniżej widać tą różnicę - dodatkowy efekt falowania dzięki koczkowi).


Jak jest u Was?
Będę wdzięczna za każdą radę.

14 komentarzy:

  1. nie wiem czy to jest spowodowane, szczerze mówiąc nie dostrzegam oznak buntu, masz prześliczny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też widzę ładne włoski :) a może po prostu za dużo i są przeciążone? Może Serum A+E biovax , trochę je nabłyszczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jedwab Marion - stosuję na końcówki. Nabłyszcza trochę, ale to nadal nie to:) Przeciążone raczej nie są, oczyszczam je raz w tygodniu. Dziękuję za rady:)

      Usuń
  3. Przy fleszu wszystko się błyszczy, jak i w słońcu :/ nagła zmian pielęgnacji, brak silikonów może być przyczyn bunt (tak było u mnie) po miesiącu takiej NOWEJ - NATURALNEJ pielęgnacji włosy zczęły być zdyscyplinowane. Musisz brdziej opisać problem: jaką masz porowatość, jakich stosujesz kosmetyków (z jakimi składnikami aktywnymi), może używasz za dużo protein a za mało nawilżasz - ciężko stwierdzić bo na zdjęciach włoski są ładne.
    P.S. - prostujesz i farbujesz włochy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślę, że brakuje słońca, żeby ładniej wyglądały:) Aczkolwiek marzę o tafli takiej jak u Idalii! Pielęgnację bez silikonową (oprócz jedwabiu na końcówki i czasami maska Biovax z keratyną) stosuję już ponad pół roku, więc powinny wcześniej się buntować. Myślę, że wpływ miała heenara, ale już ponad 2 tygodnie, więc powinny odżyć. Porowatość wychodzi mi średnia, aczkolwiek lubią olej kokosowy. Używam delikatnego szamponu Bubchen do mycia, nawilżam zarówno Biovaxem, Alterrą, siemieniem lnianym jak i olejami: Sesą, łopianowym, wcieram Joanne Rzepe i kozieradke. Farbuję henną i nie prostuję - staram się myć wieczorem, żeby nie używać suszarki.

      Usuń
    2. To mamy różne włosy, ja mam wysokoporowate (olej kokosowy niestety mnie puszy) wiec Ci nie pomogę ;( a Idalia ma piękne włosy, ale Ona ma niskoporowate. Zobacz u Siempre tą listę "włosowa siostra", może znajdziesz kogos o włoskach podobnych do Twoich:)

      Usuń
    3. Rzeczywiście muszę poczytać te wpisy u Siempre. Dzięki:)

      Usuń
  4. też nie lubię zimy i nie mogę się doczekać kiedy się skończy... moje włosy teraz też nie wyglądają najlepiej, ale jakoś staram się z tym żyć... pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pocieszenie:) Oby wiosna przyszła jak najszybciej!

      Usuń
  5. Pisałaś u mnie z zapytaniem o paletę MUA. Co do ceny na razie stanęło na 20 zł plus wysyłka. Na wymianę? hm ewentualnie sleek

    OdpowiedzUsuń
  6. A może to przeproteinowanie. Dzięki za odwiedziny, pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie, miały po prostu złe dni. Już wracają do normalności:)

      Usuń
    2. A to dobrze, że się dobrze już mają ;D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...