sobota, 2 lutego 2013

Siódmy dzień pielęgnacji + paletka Astor

Tydzień minął jak z bicza strzelił i dziś już siódmy dzień specjalnej pielęgnacji skóry!

Niestety dziś nie udało mi się wypełnić obietnicy o zmyciu makijażu po pracy, ponieważ byliśmy na przedstawieniu "Szczęśliwego Nowego Chińskiego Roku" w Sali Kongresowej.
Za to w pracy zjadłam owoce, wypiłam pokrzywę i herbatę zieloną.

Podsumowanie tygodnia dobroczynności dla skóry.
Pomysł Aliny był genialny! Dzięki takiej akcji czułam się mocniej zmotywowana do dbałości
o skórę. Nie były to jakieś ogromne zmiany czy to w pielęgnacji czy w diecie, ale ważne, że były systematycznie wypełniane. A łatwiej jest osiągnąć cel małymi kroczkami!
Mimo, że tydzień specjalnej pielęgnacji się skończył to przyczynił się on do zmiany złych nawyków i nadal będę to podtrzymywać.

Wczoraj w Naturze dorwałam paletkę Astora w promocji (24,69 zamiast bodajże 32,99):


Tak prezentuje się na oczach:

Ciężko mi ją na razie ocenić, bo nie miałam dużo czasu na makijaż, ale cienie ładnie się nakładają, są dobrze napigmentowane i dają ładny efekt na powiece.

Idę spać - na szczęście jutro weekend:) Jakie macie plany? Czy byłyście już na wyprzedażach?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...