środa, 20 lutego 2013

Włosowa siostra

Na początku chciałam bardzo podziękować wszystkim za rady pod poprzednim postem. Dziękuję za wsparcie i miłe słowa:) Dzięki Asi B. przyjrzałam się bardziej szczegółowo cyklowi "Włosowa Siostra" Siempre i wygląda na to, że właśnie znalazłam włosową Siostrę! Jest nią Madie, która używa produktów, które pasują także mi, a jej włosy jeszcze niedawno wyglądały bardzo podobnie do moich.

Poniżej zamieszczam zdjęcia naszych włosów: po lewej stronie Madie, po prawej ja.

Teraz Madie przyciemniła swoje włosy, a pielęgnacja jaką stosuje wyraźnie polepszyła ich kondycję, więc myślę, że moje włosy też mają na to szansę:)
Cieszę się, że ją odnalazłam:) Polecam wszystkim poszukanie swojej włosowej siostry - na początku byłam sceptyczna, ale teraz myślę, że to fajna sprawa!


Chciałam też przekazać Wam informację, że na chooise jest super promocja: 60% rabatu
i darmowa przesyłka - trzeba wpisać kod z facebooka. Ja zamówiłam 2 mydełka i zapłaciłam 8zł:) O jednym z nich możecie przeczytać TUTAJ.


Zapraszam także do odwiedzenia serwisu blogikosmetyczne.eu.
Serwis  pozwala na zamieszczanie wpisów blogerek dodając je automatycznie, pozwala również dyskutować na ich temat oraz je oceniać. Dostępne są rankingi: najlepsze wpisy, wpisy tygodnia, wpisy miesiąca oraz gorące dyskusje. Kilkając "zagłosuj" sama decydujesz, który wpis jest najlepszy i co zobaczą inni. Jest także możliwość dodawania ciekawych artykułów z sieci oraz jest możliwość dodania do ulubionych na faceboku.
Moj blog już się tam znajduje:)


A Wy znalazłyście Włosową Siostrę? 

10 komentarzy:

  1. gdybym nie wiedziała że te włosy są dwóch osób to pomyślałabym że to Twoje włosiska ale zdjęcia robione z lampą rano i wieczorem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że pomogłam :) ja cały czas szukam swojej Włosowej Siostry ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz dziękuję i trzymam kciuki, żebyś znalazła!

      Usuń
  3. faktycznie - jak siostry:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na pierwszy rzut oka zanim przeczytałam post myślałam że to będzie coś z rodzaju "moje włosy po tygodniu pielęgnacji zdjecie przed i po" a tu dwie inne osoby xD

    OdpowiedzUsuń
  5. może i ja poszukam swojej włosowej siostry ;) zaciekawiłaś mnie stronką i już tam wchodzę ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...