poniedziałek, 25 lutego 2013

Co ostatnio wpadło w moje łapki, czyli zakupy kosmetyczne

Dziś chciałam podzielić się z Wami moimi nowymi nabytkami.

Drogeria Blue

- Kąpiel solankowa o zapachu róży, Joanna - 8,29
(to moja druga butelka, pierwsza była o zapachu bzu)

- Maska wygładzająca, Ziaja - 6,79
(po pierwszym użyciu naprawdę włosy są cudownie gładkie)

- Maseczka przeciw zmarszczkom, Celia - 6,45

- Tusz False Lash Effect, Max Factor - 29,99
(kiedyś miałam, a cena była niewiarygodnie zachęcająca, bez promocji kosztuje ok.45zł)

- Cień Mono nr 124, Pierre Rene - 6,99
(zaintrygował mnie kolor)

- Pomadka w płynie Super Long Lasting 16h,
Eveline nr 117 - 10,29
(tester słodko pachniał i ładnie błyszczał na dłoni)


Rossmann
- Żel pod prysznic, Isana - 2,99 (bez promocji 3,99)

- Krem przeciwzmarszczkowy na dzień z wyciągiem z dzikiej róży, Alterra - 9,59
(w końcu był dostępny i w dodatku w promocji, bez promocji ok.12zł)

- Capivit total action - 14,99 (bez promocji ok.18zł)

- Chusteczki oczyszczające z aloesem, Alterra - 3,39
(służą mi jako pierwszy etap zmywania makijażu)

- Maseczka rozświetlająca, Rival de Loop - 1,29 (bez promocji ok.1,70)

- Maska regenerująca, Ziaja - 1,49
(uwielbiam ją, tutaj recenzja)




allegro




Sprężynki (spin pins) do koka -
1,90/szt. + przesyłka

choisee.com (60% rabat i darmowa przesyłka - ceny podaję po rabacie)




- Olej do masażu i pielęgnacji ciała herbal&sandałowiec - 6,40
(oczywiście moje przeznaczenie to także włosy:))

- Mydło z masłem shea czekolada&miód z sosem czekoladowym
(niestety brzmi bardziej smakowicie niż pachnie) - 4,00

- Mydło z masłem shea mięta&nasiona sezamu - 4,00







Posiadacie któryś z produktów? Jak się sprawdzają?

6 komentarzy:

  1. maseczki Rival de Loop nie przypadłu mi do gustu;/
    ciekawi mnie ten krem z Alterry :) te chusteczki są bardzo dobrze nawilżone, lubię takie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię te chusteczki, choć z tuszem sobie nie radzą - ale jako wstępna faza zmywania makijażu są ok. Co do kremu to na razie zauważyłam, że lekko napina. Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Ja jestem ogromnie ciekawa tej pomadki z Eveline.
    Ostatnio morduję z wielką przyjemnością pomadki z Celi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kupiłam tą maskę z Ziaji:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...