środa, 22 maja 2013

- 40% na kolorówkę w rossmannie


Jak już pewnie wiecie Rossmann znów funduje nam super promocję -40% na kolorówkę oraz pielęgnację - ale nie do końca wiadomo czy na całą pielęgnację czy tylko kremy do twarzy - jutro się okaże, bo promocja trwa w dniach 23-26 maja.
Edit 23.05.2013 promocja obejmuje całą kolorówkę, czyli produkty do makijażu, a także lakiery do paznokci jak również kosmetyki do pielęgnacji twarzy - czyli nie tylko kremy:)

Ostatnio średnio się załapałam, bo poszłam ostatniego dnia promocji i był straszny tłok przy szafach z kolorówką - wzięłam więc w biegu tylko tusz Rimmla z którego niestety nie jestem zadowolona.
Teraz już będę mądrzejsza i pójdę jutro:)

Planuję kupić:
- tusz podkręcający Lovely
- podkład Affinitone lub Bourjois
- lakier do frencha Miss Sporty
- zastanawiam się nad błyszczykiem Rimmel Apocalips

Pewnie coś tam jeszcze wpadnie...

A Wy co planujecie kupić? Co polecacie?

10 komentarzy:

  1. Oh też bym kupiła ten tusz do rzęs ale nie mam pieniędzy :(

    OdpowiedzUsuń
  2. o musze sie za czyms rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. raczej szaleć nie będę kupię tusz, pewnie kredki, bo to co akurat najbardziej potrzebuje w rossmannie nie dostane;) ostatnio też już się na końcówkę załapałam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na początku planowałam kupić więcej rzeczy, ale doszłam do wniosku, że nie potrzebuję tego wszystkiego, więc ostatecznie mam zamiar kupić jakiś tusz z Wibo/Lovely, Apocalips z Rimmela i pewnie jak już będę w Rossie, to zdecyduję się na coś jeszcze, ale bez żadnych wielkich szaleństw. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja planuję kupić puder sypki manhattan i tusz one by one i chyba 2000 calorie. A w sumie jak kremy jeszcze będą, to może moje ulubione ziaje z bioolejkami wpadną do koszyka!
    A co do kolejek- to ja mam dobrze, zaletą mieszkania w małej mieścinie jest to że w rosku nigdy nie ma kolejek no i nie wykupią wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
  6. mi się marzy bronzer, pomadka i lakier :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak wejdę do Rossmanna to na pewno na coś się zdecyduję :D w moim przypadku pewnie będą to jakieś szminki i eyelinery :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę zajrzeć, zawsze kupuję tam eyeliner :))

    OdpowiedzUsuń
  9. nie skuszę się, ostatnio za bardzo zaszalałam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...