piątek, 10 maja 2013

Wybór padł na...

Dziewczyny - chciałam Wam bardzo podziękować za pomoc przy wyborze torebki!

Przyznam, że najbardziej podobały mi się właśnie 2 torebki pomiędzy, które podzieliły się Wasze głosy :) Była to 2 i 4 czyli te:



Zdecydowałam, że zamówię 4 z powodu tego, że posiada łańcuszek.
Gdy miałam już produkt w koszyku zdałam sobie sprawę, że chyba nie zmieszczę do niej nawet mini zestawu wyjściowego, czyli chociażby chusteczek, pudru i szminki, kluczy (może zmieścić by się dało, ale straciłaby kształt). A niestety mam to do siebie, że lubię mieć przy sobie rzeczy, które mogą mi się w razie czego przydać. Wiadomo, że z drugiej strony od torebki wizytowej nie ma co oczekiwać, że pomieści nam tyle co codzienna, ale... rozmyśliłam i rozpoczęłam zamawianie 2.

Jednak jak to z kobietami bywa weszłam jeszcze raz w wyszukiwarkę, żeby się upewnić, że nie ma nic lepszego...
Edit: A przepraszam - nie bez powodu wyszukiwałam ponownie - okazało się, że wysyłka może potrwać ok. 5 dni, a tyle nie mogłam czekać.
I co?
A to, że zamówiłam torebkę, której początkowo nie brałam pod uwagę, ale oferta była na tyle atrakcyjna, że nie mogłam postąpić inaczej :)))

Torebkę kupiłam za zawrotną sumę 25zł w dodatku z odbiorem osobistym! Dziewczyna sprzedawała za ponad pół ceny, bo dostała ją w prezencie, ale niestety ten jej nie podpasował.
No cóż - komuś coś nie pasuje, a dla innych jest odpowiednie i są mega zadowoleni!

Torebki jeszcze nie odebrałam, więc nie mam zdjęć na żywo - z aukcji wygląda tak:



Ma złote elementy i pasek, który zamierzam zastąpić łańcuszkiem, jeśli znajdę taki w pasmanterii :) Myślę, że będzie się ładnie prezentować.

Jeszcze raz dziękuję Wam za opinię. Co myślicie o tej?
Czy też macie tak z zakupami, że szukacie najlepszej oferty, czy bierzecie od razu to co Wam się podoba?

14 komentarzy:

  1. bardzo ładna:) ja raczej szukam najlepszej oferty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) To tak jak ja - lubię sprawdzić wszystkie możliwe opcje:)

      Usuń
  2. Mnie urzekła ta 2 to znaczy teraz 1 :)
    jak pasek zastąpisz łańcuszkiem pochwal się:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok. pochwalę się:) Również pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Specjalnie na Twoje życzenie pokazałam jak cienie Z Inglota wyglądają na powiece:) No cóż zainspirowałaś mnie więc liczę, że mnie odwiedzisz i ocenisz:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
    3. Dziękuję:) Już patrzę;)

      Usuń
  3. takiego obrotu sprawy sie nie spodziewałam...kobieta zmienną jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, zmienną jest:) Ale inaczej by było gdyby nie gonił mnie czas, a sprzedający nie zastrzegł sobie dłuższego czasu wysyłki.

      Usuń
  4. mi się bardzo podoba :D ja też często i szybko zmieniam zdanie jeśli chodzi o zakup czegoś ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie są świetne, sama nie wiedziałabym która bardzie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...