piątek, 10 maja 2013

Ładna, ładniejsza ... którą wybrać?

Dziewczyny, mam rozterkę... Potrzebuję torebkę na wesele w kolorze czarnym ze złotymi dodatkami. Najbardziej podobają mi się te w kształcie koperty. Jednak to nie jedyny warunek - oprócz złotych elementów musi posiadać pasek lub łańcuszek. Przyznam, że te z łańcuszkiem wyglądają naprawdę elegancko i w tą stronę raczej zmierzam. Przeszukałam już allegro, byłam w ccc i h&m. Nie mam zbytnio czasu, żeby chodzić po sklepach, a nie wiem czy z allegro dojdzie do środy. 
Może wiecie gdzie można znaleźć stacjonarnie takie torebki?

Która Wam się najbardziej podoba?





wszystkie zdjęcia pochodzą z allegro

22 komentarze:

  1. Ja zastanawiałabym się między 2 a 4. Jednak ta przedstawiona na 2 zdjęciu bardziej się do mnie uśmiecha, jest śliczna i elegancka!:)

    Pozdrawiam i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim faworytem jest 4, ale 2 jest bardziej pojemna:)

      Usuń
  2. Ostatnia pokazana podoba mi się najbardziej, no i jest na łańcuszku tak jak chciałaś :) Też ostatnio szukałam takiej w sklepach ale niestety nic nie było. Jedynie internet. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za info:) 4 rzeczywiście najbardziej mi pasuje, ale zdałam sobie sprawę, że nie zmieszczę w niej nawet mini zestawu wyjściowego... :(

      Usuń
  3. o rany kazda mi sie podoba, ale mysle ze ostatnia jest najblizsza mi;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeżeli na allegro kupisz dzisiaj i wybierzesz opcję listu poleconego priorytetowego to teoretycznie powinna do środy dojść. Teoretycznie bo 100% gwarancji nie ma (ja bym zaryzykowała bo prawdopodobieństwo dojścia na czas jest duże o ile sprzedawca nada torebkę najpóźniej w poniedziałek najlepiej przed południem). Z pokazanych mi osobiście najbardziej podoba się 2 (o ile jest na łańcuszku) w drugiej kolejności 4. Robiłam ostatnio obchód po sklepach i królują neony jeżeli chodzi o torebki, w każdym razie czarnych klasycznych kopertówek na łańcuszku ze złotymi elementami nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Ci za te informacje - niestety 2 nie ma łańcuszka :( ale trafiłam na jeszcze inną... pokażę jak przyjdzie:)

      Usuń
  5. druga mi się podoba najbardziej ze wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mi 2 i ostatnia podoba sie najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne torebki, mnie tez druga bardziej się podoba

    OdpowiedzUsuń
  8. mi ta 2 najbardziej się podoba :D a na bazarkach patrzałaś na stoiskach z torebkami? czasem mają naprawdę śliczne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wczoraj zajrzałam, ale niestety nic w tym stylu, a zwłaszcza kolorze.

      Usuń
  9. ja wybrałabym nr 2:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była w drugiej kolejności, ale jak to się wyjaśniło w następnym poście:)

      Usuń
  10. Mi podoba się 2 albo 4 ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się najbardziej podoba ostatnia ;) Urocza!


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...