niedziela, 12 maja 2013

Fryzura z kokardą

Niedawno na wizażu zobaczyłam fajną fryzurę - jak zrobić z włosów kokardę :)

zdjęcie pochodzi ze strony wizaz.pl

Niestety pomimo wielu prób nie udało mi się takiej wyczarować.
Moje włosy nie są jednej długości i wszędzie wyłaziły. Wydaje mi się też, że taka fryzura jest możliwa do wykonania jeśli włosy są naprawdę długie i grube.

Dlatego zamówiłam kokardę ze sztucznych włosów na grzebyku (allegro 4,90) :


Tak wykorzystałam ją w kilku fryzurach:






Jak Wam się podoba?

13 komentarzy:

  1. Całkiem fajnie :) Też myślałam żeby sobie taką kupić ale mam taki kolor włosów nie określony że nie pasowałaby mi żadna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja też nie pasuje idealnie - słyszałam, że można ją sobie pofarbować:)

      Usuń
  2. Całkiem ciekawa kokardka :)
    Wpadnij do mnie przy okazji :)
    http://kosmetycznieee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gotowa kokarda to świetny pomysł!:) Fajnie to wygląda;)!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie prezentuje się w tym koczku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. hehe, na początku myślałam, że naturalne włosy są upięte w ten sposób, że tworzą kokardkę. fajna spinka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy pod jakim kątem się patrzy, ale często rzeczywiście się nie różni:)

      Usuń
  6. Fajna spinka , niestety do mojego mysiego kolor trudno coś dobrać

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda ze roznica jest miedzy Twoimi wlosami a spinka, inaczej wygladalo by gdyby bylo naturalniej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale numer nie sądziłam, że nawet takie rzeczy sprzedają :D Świetne to jest! Pozdrawiam i do zobaczenia w sobotę ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...